نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

پوستر و تریلر جدید فصل هفتم سریال The Walking Dead منتشر شد

شبکه AMC پوستر و تریلر جدیدی از فصل هفتم سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) منتشر کرده است.

نزدیک به یک ماه تا بازگشت سریال The Walking Dead بیشتر باقی نمانده است، به همین منظور شبکه AMC تریلر و پوستر جدیدی را از فصل هفتم این سریال منتشر کرده است. حساب رسمی سریال The Walking Dead در تویتر، ویدیو تبلیغاتی جدیدی را از فصل هفتم این سریال منتشر کرده است که تمرکز آن بر روی شخصیت ازکیل با بازی کاری پیتون، است، این ویدیو نگاه اولیه و خوبی را از اولین حضور این شخصیت در سریال The Walking Dead و شهر کینگدام پیش از شروع پخش آن به ما ارائه می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر تبلیغاتی را تماشا کنید:

|

این شبکه همچنین در کنار انتشار ویدیوی تبلیغاتی، یک پوستر از صحنه مهم شروع فصل هفتم سریال The Walking Dead نیز منتشر کرده است که طرفداران این سریال منتظر اتفاقات پس از آن هستند. در این پوستر شخصیت نیگان با نقش آفرینی جفری دین مورگان، مشاهده می‌شود که چوب بیسبال معروف و مورد اعتماد خود لوسیل، در دستش قرار دارد و آماده ضربه زدن است، این تصویر احتمالا مربوط به صحنه پایانی فصل ششم سریال The Walking Dead است که شروع فصل هفتم از این صحنه خواهد بود. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید: 

The Walking Dead: Season 7 poster

پخش فصل هفتم سریال The Walking Dead از روز یکشنبه ۲۳ اکتبر (۲ آبان) از شبکه AMC آغاز خواهد شد. فصل هفتم پس از اتفاقات سینمایی و دراماتیک فصل گذشته آغاز می‌شود که نیگان در آن با کنترل گروه ریک ایمان و روح آن‌ها را شکست و بازماندگان اعضای گروه را سوگوار مرگ یکی از اعضای آن کرد، هرچند تا شروع فصل هفتم این شخص مشخص نخواهد شد. این در حالی است که چند روز پیش نیز ویدیوی تبلیغاتی جدیدی از فصل هفتم این سریال منتشر شده بود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده