نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

اولین تیزرهای فیلم سینمایی Ghost in the Shell منتشر شدند

استودیو پارامونت امروز اولین تیزرهای فیلم مورد انتظار Ghost in the Shell را منتشر کرد.

فیلم سینمایی شبح درون پوسته که بر اساس انیمه‌ فوق‌العاده معروف و محبوبی به همین نام ساخته شده، چند ماه دیگر اکران خواهد شد و امروز استودیوهای Paramount، اولین تیزرهای این فیلم مورد انتظار را برروی حساب رسمی خود در یوتیوب، منتشر کرد. این تیزرها بسیار کوتاه هستند اما به ما دید بسیار جالب و خوبی از این فیلم تریلر سایبرپانکی می‌دهند. در این فیلم نقش اصلی را هنرپیشه معروف هالیوودی یعنی اسکارلت جوهانسون بازی می‌کند:

|

|

|

میجر (با بازی اسکارلت جوهانسون) در این فیلم رهبر یک گروه ضد تروریستی به نام Section 9 است. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به پیلو آسبائک، ژولیت بینوش، تاکشی کیتانو و مایکل پیت اشاره کرد. 

انیمیشن Ghost in the Shell یکی از انیمه‌های کلیدی شرقی بود که توانست در دهه ۹۰ مقبولیت و محبوبیت زیادی در بین غربی‌ها پیدا کند. Ghost in the Shell برای اولین بار در سال ۱۹۸۹ به عنوان یک مانگا که توسط ماسامونه شیرو نوشته شده بود، چاپ شد.

تا به حال ۴ انیمه از روی این مجموعه ساخته شده است که جدیدترین آنها Ghost in the Shell: The New Movie نام داشت که سال گذشته عرضه شد. کارگردانی این فیلم بر عهده روپرت ساندرز بوده و فیلم برای اکران در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۱۷ (۱۱ فروردین ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده