// پنجشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

Burnout Paradise مراحل توسعه را برای انتشار برروی Backward Compatibility سپری می‌کند

کرایتریون گیمز از ادامه کار برروی بازی Burnout Paradise برای انتشار برروی ایکس‌باکس وان Backward Compatibility خبر داده است.

به گفته استودیوی بازیسازی کرایتریون گیمز (Criterion Games)، کار برروی Burnout Paradise، بازی محبوب ریسینگ جهت ارائه برروی ایکس‌باکس وان در قالب خدمات Backward Compatibility ادامه دارد.

در سوالی که در صفحه توئیتر پیرامون بروزرسانی اطلاعات پشتیبانی این بازی از Backward Compatibility پرسیده شد، صفحه توئیتر رسمی کرایتریون گفت:

صبر، طرفداران بهشت (Paradise)! کار برروی بازی ادامه دارد و ما امیدواریم تا بزودی اخبار بیشتری را از Backward Compatibility داشته باشیم.

اکنون بیش از یک سال از جولای ۲۰۱۵ می‌گذرد که کرایتریون گیمز رسما اعلام کرد که با همکاری مایکروسافت برای آوردن Burnout Paradise به ایکس‌باکس وان تلاش می‌کنند، بنابراین طبیعی است که طرفداران بازی به دنبال پاسخ‌هایی بابت تاخیر باشند.

در هفته جاری نیز فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس از هیجان خود پیرامون انتشار بزودی برخی از بازی‌های جدید برای قابلیت ایکس‌باکس وان Backward Compatibility سخن گفته بود. این احتمال وجود دارد که یکی از بازی‌های مورد نظر اسپنسر، بازی Burnout Paradise بوده باشد. با این حال، باید گفت که کلمه «بزودی» در دیدگاه افراد مختلف، معنی متفاوتی دارد.

در خبری دیگر از مجموعه Burnout و قابلیت Backward Compatibility، کرایتریون گیمز رسما تائید کرد که شاهد افزوده شدن بازی Burnout Revenge نخواهیم بود. مایکروسافت در هفته جاری بازی معمایی Word Puzzle را به خدمات سازگاری خود افزود. اکنون بیش از ۲۵۰ بازی در کاتالوگ بازی‌های سازگاری با گذشته دیده می‌شود.

اخیرا کرایتریون از لغو یک بازی ورزشی خود خبر داده بود. این استودیو اکنون در حال کمک برای ساخت بازی Star Wars Battlefront VR است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده