نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

ویدیو گیم پلی بسته Ashes of Ariandel بازی Dark Souls 3

بندای نامکو اخیرا ویدیویی از گیم‌پلی بسته Ashes of Ariandel بازی Dark Souls 3 منتشر کرده است.

چندی پیش اولین بسته الحاقی بازی Dark Souls 3 با نام Ashes of Ariandel معرفی و اعلام شد که در تاریخ ۲۵ اکتبر (۴ آبان)، شاهد عرضه آن خواهیم بود. حال کمپانی بندای نامکو، ناشر بازی، تریلری جدید از گیم‌پلی این DLC منتشر کرده است. این تریلر که «Divert Thine Eyes» نام دارد، جهانی برفی را نشان می‌دهد که در آن شاهد رخ دادن نبرد‌های خشن و مشهور سری دارک سولز هستیم. بخش اعظمی از تریلر به مبارزه با یک دشمن عظیم‌الجثه اخصاص یافته که از یک تبر استفاده می‌کند و بسیار قدرت‌مند به نظر می‌رسد. در ادامه یک موجود خزنده را مشاهده می‌کنیم که گیمر می‌تواند با استفاده از آتش با وی مقابله کند. در بخش پایانی ویدیو هم شاهد یک غول‌آخر هستیم. بندای نامکو هنگام معرفی این DLC گفته بود:

گیمر‌ها وارد جهانی خواهند شد که مملو از دشمنان و چالش‌های جدید است و داستانی را روایت می‌کند که ادامه‌ای بر داستان بازی اصلی است.

بسته Ashes of Ariandel همچنین سلاح‌ها و تجهیزات جدیدی به بازی اضافه می‌کند و به صورت مجزا ۱۵ دلار روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی قیمت خواهد داشت. به‌علاوه این DLC را می‌توانید با خرید سیزن پس ۲۵ دلاری بازی نیز دریافت کنید. برای دارک سولز ۳ یک بسته الحاقی دیگر هم در نظر گرفته شده که انتظار می‌رود اوایل سال ۲۰۱۷ عرضه شود. DLC دوم همچنین طبق اعلام هیدتاکا میازاکی، خالق بازی، مجموعه دارک سولز را، حداقل به صورت موقتی، به پایان خواهد رساند و استودیو فرام‌سافت‌ور، سازنده بازی، پس از آن سراغ پروژه‌های دیگری خواهد رفت که یکی از آن‌ها ممکن است ساخت ریمستر دارک سولز باشد.

در پایان می‌توانید تریلر Ashes of Ariandel را تماشا کنید:

|


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده