نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۸

سریال Skylanders Academy در ماه اکتبر از نت‌فلیکس پخش خواهد شد

کمپانی اکتیویژن بلیزارد تایید کرد سریال انیمیشنی Skylanders Academy در ماه اکتبر از شبکه نت‌فلیکس پخش می‌شود.

سریال انیمیشنی Skylanders Academy که براساس مجموعه Skylanders، عروسک‌های شخصیت‌ بازی‌ها یا به اصطلاح toys-to-life، کمپانی اکتیویژن در دست ساخت و تولید است، قرار است پخش آن از تاریخ ۲۸ اکتبر (۷ آبان) از شبکه استریم نت‌فلیکس آغاز شود. کمپانی اکتیویژن که به تازگی استودیو اکتیویژن بلیزارد را تاسیس کرده است، در نظر دارد فیلم‌های متعددی را براساس مجموعه بازی‌های ندای وظیفه (Call of Duty) نیز تولید و منتشر کند. همانطور که پیش از این اعلام شده بود، کار تولید و نوشتن سریال Skylanders Academy بر عهده اریک راجرز، نویسنده سریال Futurama شبکه فاکس است. او با انتشار توییتی در تویتر شخصی خود، از انتشار تاریخ پخش سریال ابراز شادمانی کرد. 

جاستین لانگ در نقش Spyro،  اشلی تیزدیل در نقش Stealth Elf، جاناتان بانکز در نقش Eruptor و نرم مک‌دانلد در نقش Glumshanks از جمله صداپیشگان Skylanders Academy هستند. سوزان ساراندون، دانیل وو، پارکر پوزی، جیمز هتفیلد، کاترین اوهارا، باب‌کت گولدث‌ویت، کریس دیامانتوپولوس، جانی رییز و هارلند ویلیامز دیگر صداپیشگانی هستند که در این سریال انیمیشنی حضور خواهند داشت. طبق شرح رسمی داستانی که از Skylanders Academy منتشر شده است:

این سریال در ادامه ماجراهای قهرمانان تیم Skylanders است، یک گروه از قهرمانان با مهارت‌های خاص و منحصر به فرد و خصوصیات اخلاقی متفاوت به جهان بزرگ Skylands سفر می‌کنند تا آن را از شر ظالمان و افراد شرور محافظت کنند و در ادامه سریال نشان می‌دهد که چگونه دانشجویان آکادمی در راه Skylander وظیفه و کارهای خود را انجام می‌دهند.

طبق اطلاعاتی که وب‌سایت طرفداران Skylanders و Skylanders Academy منتشر کرده است، فصل دوم سریال انیمیشنی Skylanders Academy در سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد. نسخه بعدی بازی Skylanders به نام Skylanders Imaginators برای انتشار بر روی کنسول‌های ایکس‌‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، Wii U، ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 در ماه اکتبر منتشر خواهد شد. یک نسخه ویژه از این بازی با نام Crash به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد که این نسخه حاوی شخصیت Crash Bandicoot و Dr. Neo Cortex خواهد بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده