نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۸

تریلر جدید Call of Duty: Infinite Warfare با محوریت بخش چندنفره

تریلری از Call of Duty: Infinite Warfare منتشر شده که تماماً به بخش چندنفره‌ی این بازی می‌پردازد.

هنوز چند هفته‌ی دیگر تا انتشار CoD: Infinite Warfare باقی مانده است؛ اما ویدیوهایی که تا آن زمان منتشر می‌شوند می‌توانند عطش هواداران مجموعه را تا اندازه‌ای فرو بنشانند. به‌تازگی تریلر دیگری از ساخته‌ی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) منتشر شده که گریزی به بخش چندنفره‌ی بازی می‌زند و در عرض هفت-هشت دقیقه، مخاطب را در جریان حال‌وهوای آن قرار می‌دهد. این ویدیو درواقع مروری است بر ویژگی‌های کلیدی بازی، که اخیراً طی رویداد Call of Duty XP به آن‌ها اشاره شد، و روی این ادعا تأکید می‌کند که نسخه‌ی جدید کال آو دیوتی بیشترین سطح آزادی‌عمل و حق انتخاب را برای بازیکنان‌اش فراهم می‌کند.

تریلر نخست به سراغ تجهیزات ویژه یا Rig می‌رود و عنوان می‌کند که هر بازیکن پس از گزینش کلاس‌اش (که متناظر با یکی از Rigها است) می‌تواند یک ابزار کمکی، که اصطلاحاً Payload نامیده می‌شود، و یک پِرک، یعنی Trait، را برای خود انتخاب کند. در این میان، هرکدام از شش Rig بازی سه Payload و سه Trait منحصر به خودش دارد که ترکیبات مختلف آن‌ها منجر به دستیابی به سبک‌های متفاوتی در میدان نبرد خواهد شد. در ادامه، گوینده‌ی ویدیو بحث سه نوع از Rigها را پیش می‌کشد و درباره‌ی ویژگی‌های هریک از آن‌ها توضیح مختصری به مخاطب می‌دهد.

|

موضوع بعدی به سلاح‌ها و ساختن آن‌ها (Crafting) اختصاص دارد. بازیکنان می‌توانند علاوه بر نسخه‌های اصلی سلاح‌ها از مدل‌های تغییریافته‌ی آن‌ها، اصطلاحاً Prototype، هم استفاده کنند. دستیابی به مدل‌های مختلف نیازمند جمع‌آوری Salvage، پول رایج درون بازی جهت ساختن اسلحه، است که مقدار آن با شرکت کردن در مسابقات افزایش پیدا می‌کند. مدل‌های گوناگون سلاح‌ها هم از جنبه‌ی ظاهر و هم از لحاظ قابلیت‌ها با یکدیگر متفاوت‌اند که در تریلر هم در جایگاه مثال به نسخه‌های مختلف یکی از آن‌ها پرداخته می‌شود.

در ادامه، ویدیو روی فناوری‌های نوین و تأثیر آن‌ها در جنگ‌های آینده تأکید می‌کند؛ یعنی جایی که با تجهیزات عجیبی مانند چاقوی پرتابی انفجاری و نوعی شبه-سیاه‌چاله‌ساز روبه‌رو می‌شویم و ربات‌های نظامی هم در آن حضور پررنگی دارند. سپس سری به نقشه‌های بخش چندنفره می‌زنیم و محیط‌هایی را می‌بینیم که «تاکنون مشابه‌شان دیده نشده است». در پایان هم فهرست حالت‌های مختلف بازی، شامل ۱۲ مورد، برای‌مان روی صفحه نقش می‌بندد.

بازی Call of Duty: Infinite Warfare قرار است در ۱۴ آبان‌ماه (۴ نوامبر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر شود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده