نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۱

تاریخ عرضه نسخه بلوری و خانگی فیلم Star Trek Beyond اعلام شد

کمپانی پارامونت تاریخ انتشار نسخه خانگی و بلوری فیلم پیشتازان فضا: فراتر (Star Trek Beyond) را اعلام کرد.

فیلم Star Trek Beyond که یکی از فیلم‌های موفق تجاری تابستان امسال بود سرانجام تاریخ انتشار نسخه خانگی آن اعلام شد. طبق گفته پارامونت نسخه بلوری و دی‌وی‌دی این فیلم قرار است در تاریخ ۱ نوامبر (۱۱ آبان) منتشر شود، این در حالی است که نسخه دیجیتالی این فیلم کمی زودتر و در تاریخ ۴ اکتبر (۱۳ مهر) منتشر خواهد شد.

نسخه خانگی این فیلم قرار است شامل صحنه‌های حذف شده از نسخه سینمایی آن باشد همچنین دارای بخشی برای ادای احترام و بزرگداشت به لئونارد نیموی، ستاره فیلم‌های گذشته پیشتازان فضا (Star Trek)، که پیش از شروع فیلمبرداری این قسمت درگذشت و آنتون یلچین بازیگر نقش چخوف در فیلم Star Trek Beyond، که پس از پایان فیلمبرداری در یک سانحه رانندگی فوت کرد نیز خواهد بود. وب‌سایت یو‌اس‌ای تودی ویدیو‌هایی از بخش‌های حذف شده فیلم منتشر کرده است و در یکی از ویدیوها کاپیتان کرک با بازی کریس پاین، به دنبال گرفتن نوشیدنی از دوستش است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

نسخه خانگی فیلم Star Trek Beyond دارای بیش از یک ساعت محتویات اضافه خواهد بود و مصاحبه با بازیگران و سازندگان و تصاویر پشت صحنه فیلم از جمله مواردی است که ‌می‌توان از آن نام برد. علاوه بر صحنه‌های حذف شده، این نسخه همچنین دارای Gag Reel (ویدیوهایی شامل اشتباهات و خطاهای بازیگران در حین فیلمبرداری) نیز خواهد بود. همچنین نسخه خانگی فیلم دارای یک نسخه با رزولوشن 4K نیز خواهد بود. همچنین یک بسته ویژه نیز تایید شده است که دارای هر سه قسمت از بازسازی فیلم Star Trek است. وب‌سایت IGN جزئیات کاملی از نسخه خانگی فیلم Star Trek Beyond به اشتراک گذاشته است و همچنین ویدیویی از پشت صحنه به نام «The Demise of the Enterprise» نیز از این فیلم منتشر کرده است. همچنین در صورتی که نسخه بلوری این فیلم را از آمازون سفارش دهید و پیش خرید کنید، ۸ دقیقه محتوای اضافه و نگاهی کوتاه و گذری از فیلم Star Trek Beyond را دریافت خواهید کرد. شما در ادامه می‌توانید تصویر روی جلد نسخه بلوری را مشاهده کنید:

Star Trek Beyond home video release Cover

فیلم Star Trek Beyond به کارگردانی جاستین لین، در ماه جولای (مرداد) امسال به روی پرده رفت و طبق اطلاعاتی که وب‌سایت باکس آفیس موجو منتشر کرده است، این فیلم موفق شد در سراسر جهان بیش از ۳۳۰ میلیون دلار فروش کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده