// پنجشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

معرفی بازی موبایل She Wants Me Dead

بازی موبایل She Wants Me Dead در کنار ویژگی‌های منحصر به فرد، دارای درجه سختی بسیاری است.

یک گربه کینه‌ای و یک انسان کم توجه کافی بود تا های (The High)، استودیوی سازنده She Wants Me Dead یک ماجراجویی جدید را خلق کند. لولا،‌ گربه‌ی خانگی مشکی رنگ به دنبال بی‌توجهی صاحبش تصمیم می‌گیرد تا با طرح تله‌هایی بی رحمانه در بالای ساختمان‌ها، انتقامی سخت را از وی بگیرد. البته این گربه بی تقصیر هم نیست، مکس، صاحب این گربه در موارد مختلفی باعث آزار گربه‌ی بیچاره‌ی داستان ما شده است. تف کردن محتوای دهان بعد از مسواک یا پرت کردن گربه به زمین در نیمه‌های خواب شیرین، امری نیست که یک گربه کینه‌ای و البته باهوش بتواند از آنها عبور کند.

She Wants Me Dead

درجه سختی بالای بازی شما را هر چه بیشتر به ادامه ترغیب می‌کند

بازی در مجموع در ۱۰ مرحله به صورت ساید اسکرولینگ روایت می‌شود. زمانی که مکس باید با تله‌های کار گذاشته شده توسط لولا درگیر شده و یک به یک از روی آنها بپرد تا به Checkpoint موقت بعدی برسد. در این میان شما تنها پنج جان خواهید داشت، در نتیجه بازی از نظر درجه سختی در جایگاه بالایی قرار می‌گیرد. با پرش از روی هر تله از تیغ‌های روی زمین گرفته تا تبر‌های متحرک و سطح‌های پرشی، باید سعی کنید تا به چک‌پوینت بعدی برسید، با رسیدن به چک‌پوینت توسعه‌دهندگان دو جان دیگر را به مکس می‌دهند تا بتواند راحت‌تر از تله‌های پیش رو عبور کند. گیم‌پلی بازی برروی اندروید و iOS به حرکت رو به جلو و پرش خلاصه می‌شود. همین موضوع سختی بازی را دو چندان می‌کند زیرا ظاهرا مکس حتی از برگشتن و به عقب نگاه کردن نیز ترسیده که قادر به حرکت به پشت نیست! با نبود قابلیت حرکت به عقب، کوچکترین اشتباه مرگ مکس را به همراه دارد، The High خود نیز از این سختی اطلاع داشته و در نتیجه با هر بار کشته شدنتان در جریان بازی مقداری سکه را دریافت می‌کنید.

توسعه‌دهندگان برای جلوگیری از تکراری شدن طراحی شخصیت مکس و محیط بازی، برخی آیتم‌ها را در نظر گرفته‌اند. با استفاده از پول دریافت شده از اتمام مراحل یا کشته‌ شدن‌های بیشمار قادر هستید تا ظاهر مکس را شخصی‌سازی کنید. لباس‌ فضایی یا گوش‌های دراز و پیرهنی با جمله «من گربه‌های خود را دوست دارم»‌ تنها بخشی از انواع پیراهن، شلوار، دستکش، کفش و کلاه‌هایی است که برای خریداری در دسترس قرار دارند. استودیوی High همچنین امکان تغییر ظاهر چک‌پوینت‌ها و سنگ قبر‌ها را نیز برای تنوع بیشتر داده‌اند. به این ترتیب قادر هستید تا ظاهر چک پوینت را به یک پورتال یا یک باجه تلفن تغییر دهید و ظاهر سنگ قبر خود را مانند بادکنک یا شمشیری برروی زمین کنید. مراحل در مجموع بسیار کوتاه هستند هرچند کشته‌ شدن‌های پشت سر هم، اتمام مراحل را طولانی کرده است.

She Wants Me Dead

بازی طراحی بسیار زیبایی دارد، در نتیجه با یک موسیقی زیبا و البته هماهنگ با بازی، اثر کازته هنرمند سوئدی، طی کردن و کشته شدن‌‌های متوالی خسته کننده نمی‌شود. سختی بازی نقطه قوت آن است، به یاد گذشته که بازی‌ها آنقدر سخت می‌شدند که از سختی به ادامه ترغیب می‌شدید، اکنون نیز She Wants Me Dead، بازی موبایل، رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 فرصت مناسبی را برای به چالش کشیدن خود فراهم کرده است. پس‌زمینه‌ای از ساختمان‌ها زیر نور مهتاب در کنار تله‌هایی که با صدای موسیقی حرکت می‌کنند، بازی رایگان She Wants Me Dead را هرچه جذاب‌تر می‌کند. بازی مانند سایر محصولات رایگان شامل خریدهای درون برنامه‌ای نیز می‌شود. در نتیجه در صورتی که از مرگ‌های متوالی خسته شده‌اید می‌توانید جان خود را با پول واقعی به بالاتر از پنج ارتقاء دهید که البته هرچند چالش‌های پیش رو را کم نمی‌کند اما فرصت مرگ بیشتری را برایتان فراهم خواهد کرد. البته شاید بد نباشد به مشکل اجرای بازی برروی برخی از گوشی‌های همراه در اندروید اشاره کنیم. متاسفانه به دلیل نامعلوم و اعلام نشده‌ای بازی She Wants Me Dead برروی برخی از تلفن‌های هوشمند اجرا نمی‌شود. این خود باعث بازخورد‌های بسیار منفی نه به روند و محتوای بازی،‌ بلکه به مشکلات فنی شده است.

در مجموع She Wants Me Dead یک بازی متفاوت و البته سخت است که تجربه آن به افرادی پیشنهاد می‌شود که گوشی آنها قادر به اجرای بازی است. She Wants Me Dead با کمی تغییرات برروی استیم و پلی‌استیشن 4 نیز در دسترس قرار دارد که البته برروی دو سیستم فوق اتمام آن سریع‌تر و بسیار آسان‌تر است.

دانلود بازی She Wants Me Dead از پلی‌استور | آیتونز | استیم


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده