نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۱

اولین تریلر از گیم پلی Sniper Elite 4 با حضور هیتلر

ربلیون، سازنده بازی Sniper Elite 4، امروز اولین تریلر از گیم‌پلی این بازی را منتشر کرد.

مدتی دیگر قسمت چهارم مجموعه اسنایپر الیت توسط Rebellion به دست طرفداران خواهد رسید. این سازنده، امروز اولین تریلر از گیم‌پلی بازی را منتشر کرده است که در انتهای آن می‌توانیم مرحله‌ای را با نام Target Fuhrer ببینیم که در آن مرحله، بازیکن باید هیتلر را به عنوان هدف از پای درآورد. 

از زمان بازی Sniper Elite V2، سازنده بازی در هر بازی یک مرحله اضافی قرار داده بود که در آن مرحله، آدولف هیتلر هدف اصلی بود. در Sniper Elite 4، گیمر باید به یک مکان سری برود تا بتواند رهبر نازی‌ها را از بین ببرد. این مرحله از بازی را هم می‌توان به صورت تک‌نفره انجام داد و هم به صورت چند نفره و علاوه بر از بین بردن هیتلر، گیمرها باید این مکان سری را نیز از بین ببرند. مرحله Target Fuhrer برای کسانی که بازی را پیش‌خرید کنند، رایگان خواهد بود.

داستان قسمت چهارم اسنایپر الیت دقیقا بعد از وقایع Sniper Elite III اتفاق می‌افتد و دقیقا مانند قسمت قبلی، در جریان جنگ جهانی دوم روایت می‌شود. داستان بازی در سال ۱۹۴۳ و در کشور ایتالیا جریان دارد. گیمر در نقش کارل فربرن که یک تک‌تیرانداز حرفه‌ای است، بازی می‌کند و در کنار اعضای مقاوت ایتالیا به مبارزه در برار فاشیسم و موسیلینی می‌پردازد.

بنا به گفته‌های سازندگان، بازی برروی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 با به صورت بومی با رزولوشن 1080p اجرا می‌شود:

|

بازی Sniper Elite 4 در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۷ برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. این بازی در ابتدا قرار بود که در سال ۲۰۱۶ عرضه شود اما ربلیون انتشار بازی را به تعویق انداخت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده