نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۱

باندل ایکس باکس وان اس بازی Minecraft عرضه شد

مایکروسافت باندل جدیدی از کنسول ایکس‌باکس وان اس با بازی Minecraft عرضه کرد.

چندی است که Microsoft در حال معرفی کردن باندل‌های جدیدی از کنسول ایکس‌باکس وان S است. اخیرا، این شرکت از یک باندل کنسول جدید خود به همراه بازی ماینکرفت رونمایی کرد و آن را به بازار عرضه کرد. این باندل جدید که ۳۰۰ دلار قیمت دارد، Minecraft Favorites Bundle نام دارد و در آن علاوه بر یک کنسول سفید ۵۰۰ گیگابایتی ایکس‌باکس وان S، یک نسخه دیجیتالی از بازی Minecraft: Xbox One Edition به اضافه چند بسته الحاقی وجود دارد. 

از DLCهایی که در این باندل وجود دارند، می‌توان به Festive Mash-up Pack، Halo Mash-up، Fantasy Texture Pack، Natural Texture Pack، City Texture Pack، Battle & Beasts Skin Pack و Battle & Beasts  2 Skin Pack اشاره کرد. به طور کلی شما با خرید این باندل، به بیش از ۲۳۰ پوسته برای شخصیت‌های بازی دست پیدا می‌کنید.

کسانی که این باندل را بخرند، یک کد برای نسخه دیجیتالی بازی Minecraft: Windows 10 Edition نیز دریافت خواهد کرد و همچنین می‌توانند به مدت ۱۴ روز از سرویس ایکس‌باکس لایو گلد استفاده کنند. 

این باندل هم‌اکنون در کشورهای ایالات متحده و کانادا عرضه شده است و در تاریخ ۱۱ اکتبر (۲۰ مهر) در انگلستان و اروپا عرضه خواهد شد. ساکنین استرالیا و زلاند نو نیز می‌‌توانند این کنسول را از تاریخ اول نوامبر (۱۱ آبان) تهیه کنند. هنوز مشخص نیست که این باندل چه زمانی در آمریکای لاتین و آسیا عرضه شود. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده