// چهار شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۹

لیست تمامی نقشه‌ها و حالت بازی Battlefield 1 منتشر شد

در جریان یک خبر لیست کامل نقشه‌ها و حالت‌های بازی Battlefield 1 منتشر شد.

تقریبا یک ماه دیگر به عرضه بازی مورد انتظار Battlefield 1 زمان مانده و اخبار زیادی حول این بازی در حال منتشر شدن است. روز گذشته سیستم مورد نیاز بازی  مشخص شد و همچنین خبر تغییرات بازی باتوجه به بازخوردهای کاربران از نسخه بتا بازی بود منتشر شد. حال استودیو دایس و الکترونیک آرتز، سازنده و ناشر بازی ‌Battlefield 1، در جریان یک خبر لیست نقشه‌ها و حالت‌های روز اول بازی را منتشر کرده‌اند.

در بخش نقشه‌های بازی، بتلفیلد 1 در روز اول دارای ۹ نقشه است که از بین آن‌ها می‌توان به نقشه Sinai Desert اشاره کرد که بتای بازی در این نقشه انجام شد. همچنین از بین سایر نقشه‌ها می‌توان به نقشه Ballroom Blitz در شهر فرانسه، Argonne Forest در اصل برگرفته از یک جنگل در فرانسه است و نقشه Fao Fortress یا همان قلعه عثمانی اشاره کرد. این تعداد نقشه‌ها در حالی است که نسخه چهارم بازی، در روز عرضه ۱۰ نقشه را در اختیار داشت. البته اگر نقشه ماه دسامبر میلادی که به صورت رایگان برای عرضه خواهد شد در نظر بگیریم، بتلفیلد ۱ نیز تا قبل از عرضه اولین بسته الحاقی رسمی، شامل ۱۰ نقشه خواهد بود.

در بخش حالت‌های بازی نیز، شاهد دو حالت معروف و پرطرفدار این سری یعنی Conquest و Rush، در کنار دو حالت جدید بنام‌های Operations و War Pigeons خواهیم بود. متاسفانه در این لیست شاهد حالت Team Deathmatch نخواهیم بود ولی سازنده اعلام کرده که اصلا نگران نباشیم، زیرا در نزدیکی‌های عرضه این حالت نیز به بازی اضافه خواهد شد. در ادامه‌ می‌توانید لیست کامل نقشه‌ها و حالت‌های بازی به همراه توضیحاتی مختصر از آن‌ها را مشاهده کنید.

Battlefield 1

نقشه‌های بازی:

Ballroom Blitz: به آخرین حملات در امتداد رودخانه Meuse در سال ۱۹۱۸ بپیوندید. در اینجا شاهد جنگ‌های طرفین از پشت سنگرهایشان هستیم ولی پس از مدتی جهنمی زیبا در این محیط برپا خواهد شد. از طرفی قلعه زیبای فرانسوی‌ها که روزگاری محل اقامت فرماندهان بود ولی حال، قسمتی از جنگ بوده و خاطران جنگ را در چهار چوب خود نگه داشته است.

Argonne Forest: مخیط این نقشه جنگلی بدلیل درختان بلندی که دارد، سایه‌ای عظیم را بر محیط حاکم کرده است. از این‌رو مبارزات تن به تن نقش پررنگ‌تری نسبت به گذشته دارند. همچنین این جنگل محل خوبی برای دفاع کردن است زیرا شامل راه‌های پر پیچ و خم و محل‌هایی است که می‌توانید به خوبی دشمنان را غافل‌گیر کنید. از طرفی استفاده از گازهای کشنده بیشترین عملکرد خود را داشته و می‌توانید پناه‌گاه‌های بازی را به خوبی پاک سازی کنید.

Fao Fortress: یکی از بهترین محیط‌های جنگ بزرگ را در نقش سربازان بریتانیایی برای حفظ نفت در شبه جزیره فاو تجربه کنید. جایی که قلعه عثمانی به‌خوبی هرچه تمام‌تر قابل مشاهده است. جایی که سربازان و محافظان این قلعه قطعا برای شما دردسر ساز خواهند بود. در این نقشه به جنگیدن در تالاپ‌ها و تپه‌های شنی و بر روی پل‌ها و غارهای عمیق، خواهید پرداخت تا در آخر به داخل عمارت باستانی برسید. جایی که تازه ماموریت شما آغاز می‌شود.

Suez: جنگیدن برای حفظ مهم‌ترین خط تامین مهمات جنگ جهانی اول. عثمانی‌ها از طریق صحرای Sinai این کانال را تهدید کرده و شما در جریان یک جنگ با شکوه و عظیم می‌بایست از این کانال سوئز دفاع کنید. وقت آن رسیده با استفاده از تاکتیک‌های مختلف و استفاده بهینه از محیط، جنگ خود را آغاز کرده و قدرت خود را به حریف‌تان نشان دهید.

The St. Quentin Scar: یک حمله گستره به میدان جنگی زخم خورده شمال فرانسه. نیروهای آلمانی از تمامی قدرت خود استفاده خواهند کرد تا خط جنگی سربازان بریتانیایی را شگسته و آن‌ها را نابود کنند. اولین سربازی باشید که در جنگ جهانی می‌تواند به روستای Travecy حمله کند. این روستا تا به امروز از آسیب جنگی در امان بوده است!

Sinai Desert: جنگی همه جانبه در صحرای Sinai تجربه کنید. صحرایی سوزان که در شرق الجعفر واقع شده است. از نبرد پیاده نظام‌ها در روستای تنگ بیر المزار گرفته تا نبرد‌های هوایی و جوار صخره‌های صحرا و همچنین استفاده از تپه‌های شنی بازی در جهت غافل گیری دشمنان مواردی است که در این نقشه به خوبی قابل مشاهده است. در زمانی که امید شما برای پیروزی تمام شده و در شرف قبولی شکست هستید، ناگهان صدای سوت قطاری مجهز شده را می‌شنوید که با استفاده از آن می‌توانید در آخرین لحظات بازی، نتیجه را به نفع خود برگردانید.

Amiens: جنگ در خیابان‌های شهری باشکوه بنام آمینز در فرانسه. جایی که نیروهای بریتانیایی و آلمانی قصد دارند با جنگیدن در کوچه‌ها، خیابان‌ها و سایر محله‌ها و مکان‌های این شهر، کنترل کل شهر آمینز را بدست بیاورند.

Monte Grappa: وقت آن رسیده تا نبردی جدید در رشته کوه آلپ را آغاز کنید. نبرد در بالاترین نقشه، جایی که ابرها را در زیر پای خودحس می‌کنید می‌تواند سرسخت‌ترین سربازان را به چالش بکشد. هر تیمی که از این چالش برآید، کنترل تمامی کوه‌ها را برعهده خواهد گرفت. از یک سمت امپراطوری اتریش و در سمت دیگر نیروهای ایتالیایی قصد دارند بوسیله جنگیدن با یکدیگر، سرنوشت این کوه‌ها را مشخص کنند.

Empire's Edge: اگر خواهان یک میدان نبرد در کنار دریا هستید، این نقشه برای شما ساخته شده است. جنگی در کنار سواحل مدیترانه و دریایی خروشان که بیننده جنگی عظیم خواهد بود.

Giant's Shadow: خود را برای مبارزه و جنگیدن در سرمای ۱۹۱۸ میلادی آماده کنید. در جایی که خندق‌های وسیع و بالن‌های جنگی از بین رفته، سایه‌ خود را بر روی میدان جنگ انداخته است. جایی که نیروهایی انگلیسی از طریق خط هیندنبورگ در حال پیش‌روی به سمت خط راه‌آهن هستند. در طول مسیر شاهد پیاده نظام‌های دشمن بوده و نبرد سنگینی رخ خواهد داد. از طرفی نباید قطار زره پوش بازی را فراموش کرد که قطعا دردسر ساز خواهد بود.

حالت‌های بازی

Conquest: محبوب‌ترین مد سری بتلفیلد باز هم خودنمایی خواهد کرد. در این حالت ۶۴ نفره طعم واقعی جنگ را به خوبی حس خواهد کرد. با شروع شدن بازی شما در تو تیم مجزا به بازی کردن پرداخته و می‌بایست پایگاه‌های مورد نظر را از آن خود کنید. هر تیم که بتواند پایگاه‌های بیشتری را در کنترل خود بگیرد، برنده است. نبردهای زمینی از طریق وسایل نقلیه و یا پیاده‌ نظام‌ها در کنار نبرد‌های هوایی لذت این حالت را دو چندان کرده است.

Domination: این حالت با اینکه شباهت زیادی به Conquest دارد، سعی کرده بیشتر بر روی نبردهای نزدیک تمرکز کند. در این حالت خبری از پایگاه‌های متعدد نبوده و همچنین وسیال نقلیه جنگی زمینی و هوایی نقش مهمی در طول بازی ایفا نخواهند کرد.

Operations: این حالت برپایه جنگ جهانی اول ساخته شده است. در Operations مخاطب به خوبی می‌تواند خود را در میدان جنگ حس کرده و تیم سازنده با ارائه میدانی وسیع‌تر و بزرگ‌تر از جنگ جهانی، در نقشه‌های متفاوت، سعی کرده تا تجربیات جدید و گوناگون را برای بازیکن فراهم سازد.

Rush: این مد یکی دیگر از محبوب‌ترین حالت‌های سری بتلفیلد که این بار عملکردی بهتر نسبت به گذشته ظاهر خواهد شد. در این حالت در دو تیم حمله کننده و دفاع کننده به بازی کردن می‌پردازید. تیم حمله کننده وظیفه دارد با بمب گذاری بر روی دستگاه‌های مخابره‌ای تیم مقابل آن‌ها را منفجر کند. این کار تا زمانی انجام می‌شود که تمامی دستگاه‌های مخابره‌ای از بین رفته باشند. از آن سوی میدان تیم دفاع کننده می‌بایست با دفاع کردن از این دستگاه‌ها مانع از منفجر شدن‌شان شود.

War Pigeons: یکی از راه‌های مخابره‌ای در جنگ جهانی اول، استفاده از سگ‌ها و کبوترهای نامه‌رسان بوده است. حال تیم سازنده با بکار گیری از این اتفاق حالتی جدید را خلق کرده است. در این مد یک کبوتر و شخص پیغام رسانش در جایی از نقشه ظاهر می‌شوند. حال تیمی که بتواند این کبوتر و شخص مورد نظر را به پایگاه برساند قادر به مخابره کردن یک پیغام به سمت پشتبان‌هایی است که از طریق رگبار‌های خود تیم مقابل را به توپ می‌بندند.

Team Deathmatch: این حالت با یک شعار پا به میدان گذاشته است؛ «بکش یا بمیر». در این مد بازیکنان به چند تیم تقسیم شده و هر تیم که بتواند بهترین عملکرد و امتیاز را در میدان جنگی تصاحب کند، برنده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده