// چهار شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

پلاتینیوم گیمز تصویری از آمیبوی Bayonetta 2 را منتشر کرد

وبلاگ پلاتینیوم گیمز با انتشار یک تصویر کوچک از عرضه‌ی آمیبو Bayonetta 2 خبر داد.

پلاتینیوم گیمز امروز با بروزرسانی وبلاگ خود، تصویری بسیار کوچک را از بخشی از صورت آمیبوی بایونتا (Cereza)، به مناسبت بزرگداشت دومین سالگرد انتشار Bayonetta 2 منتشر کرد. این تصویر کوچک تنها بخشی از صورت و عینک شخصیت اصلی داستان مجموعه را نشان می‌دهد. 

یوسوکه هاشیموتو، کارگردان بازی Bayonetta 2 در توصیف این تصویر برروی وبلاگ پلاتینیوم گیمز نوشت:

متاسفانه در حال حاضر این تصویر کوچک تنها چیزی است که می‌توانم به شما بدهم، در حالی که ما سخت در تلاشیم تا او را به درستی ارائه دهیم.

اگر نگران تبدیل صحیح بایونتا به یک اکشن فیگور آمیبو هستید، هاشیموتو در این رابطه نوشت:

به شما اطمینان می‌دهم که ما در حال استفاده از تمام مواردی هستیم که شما در رابطه با بایونتا دوست دارید، هرگونه جزئیاتی که از سایز چشم‌ها و عینک او انتظار دارید و به ارمغان آوردن آمیبویی که تمام انتظارات شما را برآورده کند.

این نخستین باری است که از یکی از بازی‌های کارگردانی شده توسط هاشیموتو یک اکشن فیگور ساخته می‌شود و در نتیجه هاشیموتو از هیجان‌ خود در رابطه با این اتفاق صحبت کرده و ابراز خرسندی کرده است.

علاوه بر این، یوسوکه هاشیمتو برخی از ترفند‌های مخفی را به اشتراک گذاشته است که در هیچ یک از راهنمایی‌های استراتژیک بازی یافت نمی‌شود. از جمله‌ی این ترفند‌های مخفی می‌توان به فروشگاهی مخفی با اقلام، سلاح‌ها و شخصیت‌ها و همچنین روشی آسان برای کسب آسان پول برای خریداری این آیتم‌ها اشاره کرد.

Bayonetta 2 در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۴ به صورت انحصاری برای کنسول Wii U منتشر شد. شما می‌توانید تصویر منتشر شده توسط هاشیموتو را در وب‌سایت دوال‌شاکرز مشاهده کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده