// چهار شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

پخش همزمان پادکست و صدای بازی در آپدیت جدید اسپاتیفای روی پلی استیشن 4

 با Spotify روی پلی‌استیشن 4 می‌توانید با داشتن صدای محتوای بازی پادکست نیز گوش کنید.

با بروزرسانی اخیر  پلی‌استیشن 4 کاربران در حین انجام بازی ‌می‌توانند توسط نرم‌افزار Spotify موسیقی نیز گوش کنند. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد با داشتن صدای بازی پادکست نیز گوش کنند. آپدیت جدید پلی‌استیشن 4 همچنین قابلیت‌هایی چون پشتیبانی از HDR را به این کنسول اضافه کرده است.

 یکی دیگر از این ویژگی‌های جدید این آپدیت امکان دسترسی سریع به منو است. در این بروزرسانی شما می‌توانید بدون اینکه از بازی خارج شوید به منو پلی‌استیشن که فضای کوچکی از صفحه نمایش را اشغال می‌کند دسترسی پیدا کنید، البته آیتم‌های جدیدی نیز به منو اضافه شده است. ویژگی دیگری که در نسخه بتا این بروزرسانی در دسترس نبوده دارا بودن قسمت موسیقی است که بدون اجرا نرم‌افزار اسپاتیفای قادر به کنترل آهنگ‌ها هستید.

شما با استفاده از گزینه موسیقی در منو می‌توانید موسیقی در حال اجرا را پخش، متوقف، اسکیپ، شافل، تکرار کرده و موسیقی‌های دلخواهتان را ذخیره کنید. این ویژگی در قالب بازی که انجام می‌دهید آهنگ‌هایی را به شما پیشنهاد می‌کند. با انتخاب لیست‌پخش آهنگ دلخواهتنان می‌توانید آهنگ‌‌هایی را که در آینده عرضه می‌شود ذخیره و گوش کنید.

spotify

تیم موسیقی پلی‌استیشن و اسپاتیفای در حال کار با سازندگان بازی برای ساخت لیست‌پخش برای بهبود بخشیدن به گیم‌پلی شما هستند. برای دریافت آخرین لیست‌پخش موسیقی پلی‌استیشن موزیک را در اسپاتیفای دنبال کنید.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده