نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

خانه معروف هری پاتر در خیابان پریوت درایو به حراج گذاشته شد

خانه‌ واقع در خیابان پریوت درایو که هری پاتر در آن بزرگ شده بود، به حراج گذاشته شد.

به طور قطع اگر از طرفداران Harry Potter باشید، با خیابان پریوت درایو و خانه‌ای را که هری پاتر در کنار خاله، شوهر خاله و پسر خاله‌اش در آن بزرگ شده به یاد دارید. حال خانه واقعی‌ای که فیلم‌های هری پاتر در آن فیلمبرداری شده است، در معرض فروش قرار داده شده است. این خانه در برک‌شایر انگلستان واقع شده است و سه اتاق خواب دارد. قیمتی که برای این خانه در نظر گرفته شده است، ۴۷۵ هزار پوند معادل با ۶۱۹ هزار و پانصد دلار است. 

در کتاب‌های این مجموعه، این خانه پلاک ۴ خیابان پریوت درایو در شهر ساری انگلستان واقع شده بود که مکان واقعی‌ای نیست. خانه‌ای که فیلم‌های هری پاتر در آن فیلمبرداری شده است، در شهر برک‌شایر انگلستان در خیابان پیکت پست کلوز واقع شده است. اگر به تصاویر این خانه نگاهی بیندازید، متوجه می‌شوید این خانه دارای ظاهری مدرن است و نسبت به آن چیزی که ما در فیلم‌ها دیدیم، فرق‌های اساسی می‌کند. 

بنا به گزارش بی‌بی‌سی، در سال ۲۰۰۰، نمایندگان کمپانی برادران وارنر جلسه‌ای با صاحبان این خانه برگزار کردند تا از این خانه برای فیلمبرداری فیلم استفاده کنند. طراحان صحنه فیلم مجبور شدند که ظاهر این خانه را به صورت کامل تغییر دهند تا شبیه به خانه‌ای شود که در کتاب‌های هری پاتر توصیف آن را خوانده بودیم. فیلمبرداری صحنه‌هایی که در این خانه رخ داده بودند، دو هفته به طول انجامید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده