// سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۸

بازی Yakuza 6 بر روی پلی استیشن 4 دارای صفحه بارگذاری نیست

طبق صحبت‌های توشیهیرو ناگوشی، در نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Yakuza 6 شاهد صفحه بارگذاری نخواهیم بود.

نسخه Yakuza 5 یکی از بهترین بازی‌های تاریخ پلی‌استیشن به حساب آمده و حال با این موفقیت تیم سازنده سعی دارد با تلاش‌های مکرر خود، نسخه Yakuza 6 را بدون هیچ عیب و نقصی عرضه کنند. از این‌رو بنظر می‌رسد این بازی بر روی پلی‌استیشن 4 با یک سری بهبود کلی در عملکرد بازی همراه خواهد بود.

طبق صحبت‌های توشیهیرو ناگوشی، توسعه دهنده Yakuza 6، بنظر می‌رسد زمانی که در حال رفت و آمد بین محیط‌های مختلف بازی و انجام کوئست‌ها هستیم، به هیچ وجه صفحه بارگذاری‌ای را مشاهده نخواهیم کرد. وی در این باره می‌گوید:

ما شدیدا در حال کار بر روی این بازی هستیم تا آن را بدون هیچ مشکلی عرضه کنیم. شما می‌توانید بخشی از یک ماجراجویی باشید، در مبارزات شرکت کنید، صحنه‌های دراماتیک و احساسی را مشاهده کرده و باز به مبارزات و ماجراجویی خود بپردازید. همه این اتفاقات بدون هیچ صفحه بارگذاری در طول بازی رخ خواهد داد.

متاسفانه کسانی که این بازی را بر روی پلی‌استیشن 3 بازی خواهند کرد، بخش بارگذاری صفحه را تجربه کرده و اگر همانند نسخه پنجم باشد، در هنگام ورود و خروج به محیط‌های جدید شاهد صفحه بارگذاری خواهیم بود.

بازی Yakuza 6 در تاریخ ۱۹ آذر ماه (۸ دسامبر میلادی) به صورت انحصاری بر روی پلی‌استیشن 4 در ژاپن منتشر خواهد شد. متاسفانه هنوز تاریخ عرضه این بازی برای سایر نقاط اعلام نشده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده