// سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

از این پس می توانید DualShock 4 خود را به شکل بی سیم به پی سی وصل کنید

با عرضه آداپتور یواس‌بی پلی‌استیشن می‌توانید کنترلر DualShock 4 خود را به پی‌سی به صورت بی‌سیم وصل کنید.

از این پس کاربران پی‌سی پلی‌استیشن 4 نیز می‌توانند کنترلر پلی‌استیشن 4 خود را به پی‌سی خود وصل کرده و به بازی یا استریم کردن بپردازند. سونی رسما آداپتور پی‌سی این کنترلر را عرضه کرد که از طریق آن می‌توانید کنترلر خود را به صورت وایرلس به پی‌سی وصل کنید.

طبق آخرین اخبار منتشر شده از سوی پلی‌استیشن بلاگ، کاربران پی‌سی دیگر لازم نیست با انجام کارهای مختلف یا اتصال کنترلر خود به پی‌سی از طریق کابل USB به بازی کردن بپردازند. زیرا این آداپتور فلش شکل می‌تواند کنترلر شما را براحتی از طریق وایرلس به پی‌سی متصل کند. این آداپتور هم‌اکنون در فروشگاه آمازون با قیمت ۲۴.۹۹ دلار قیمت گذاری شده است. البته برای یک آداپتور کمی گران است ولی اگر جز آن دسته از کسانی هستید که بازی‌های متعددی را بر روی پی‌سی یا لپتاپ خود انجام می‌دهید، می‌تواند گزینه مفیدی باشد.

DualShock 4 Adapter

شاید این خبر خیلی خاص نباشد ولی قطعا کاربران رایانه‌های شخصی را خوشحال می‌کند. با اینکه هنوز خیلی از معرفی این آداپتور نمی‌گذرد، ولی در فروشگاه آمازون توانسته رتبه ۷۷ را در لیست پرفروش‌ترین کالاهای گیمینگ از آن خود کند. در آخر آیا شما کاربران نیز در صورت موجود شدن این آداپتور در ایران آن را خریداری می‌کنید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده