نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱

تصویر جدیدی از شخصیت دارت ویدر در فیلم Rogue One: A Star Wars Story منتشر شد

تصویر جدیدی از شخصیت محبوب دارت ویدر در فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) بر روی جعبه کارت‌های بازی منتشر شده است. علاوه بر این، اطلاعات جدیدی از شخصیت گالن آرسو نیز منتشر شده است.

وب‌سایت StarWarsNews تصویر جدیدی از شخصیت دارت ویدر در فیلم Rogue One: A Star Wars Story منتشر کرده است. تا به امروز میزان نقش این ابرشرور محبوب دنیای جنگ ستارگان در این فیلم مشخص نشده است و تا زمان اکران این فیلم احتمالا باید صبر کرد، اما طبق شایعاتی که منتشر شده است، دارت ویدر در بخشی از فیلم نقش مهم و کلیدی را خواهد داشت. هرچند گفته می‌شود دیزنی نقش دارت ویدر را بخاطر سبک‌تر کردن فیلم مانند فیلم جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens)، در فیلم Rogue One کمرنگ کرده است، این شایعه تاکنون تایید یا تکذیب نشده است.

با این وجود، تصویری که منتشر شده است متاسفانه کیفیت خوبی اصلا ندارد، اما به نظر می‌رسد ویدر لباس و زرهی مشابه در فیلم جنگ ستارگان اپیزود سوم: انتقام سیت (Star Wars Episode III: Revenge of the Sith) بر تن کرده است. تاکنون هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا تریلر دیگری از فیلم Rogue One منتشر خواهد شد یا خیر، به میان نیامده است، اما انتظار می‌رود با توجه به فاصله و زمانی که تا اکران فیلم وجود دارد تریلر دیگری از این فیلم در ماه‌های آینده منتشر شود. با این حال، قطعا جالب خواهد بود که بدانیم دیزنی آیا در نهایت ارباب تاریکی سیت را در این فیلم به عنوان آخرین تلاش تبلیغاتی فیلم پیش از اکران آن نشان خواهد داد یا خیر. شما در ادامه می‌توانید تصویر دارت ویدر را مشاهده کنید:

Darth Vader in Rogue One: A Star Wars Story

در ۱۵ نوامبر امسال، رمان Catalyst: A Rogue One Story که توسط جیمز لوسینو نوشته شده است، منتشر خواهد شد و به نظر می‌رسد اطلاعاتی در مورد شخصی که طراحی و ساخت سلاح مرگبار ستاره مرگ بر عهده داشته است، ارائه می‌دهد. گالن آرسو با بازی مدز میکلسن، نقش کلیدی را در ساخت این سلاح داشته است، در حالی که قطعا رابطه شخصیت شرور و شیطانی دایرکتور کرنیک با بازی بن مندلسون، با گالن آرسو برای شخصی مانند جین قطعا جالب توجه خواهد بود. شما در ادامه می‌توانید خلاصه داستانی این رمان را مشاهده کنید:

جنگ کهکشان را از هم جدا کرده است. سال‌های بسیار طولانی است که شورشیان و جدایی طلبان برای پیروزی در این جنگ در سرتاسر کهکشان‌ها و ستارگان تلاش می‌کنند و هر یک در حال ساخت سلاح‌هایی با تکنولوژی جدید و کشنده‌تر بیشتری هستند. اورسون کرنیک، به عنوان یک عضو اصلی صدراعظم پالپاتین در پروژه محرمانه ستاره مرگ، مصمم است زودتر از دیگر رقیبان و دشمنان موفق به ساخت یک ابر سلاح شود. گالن آرسو، دوست قدیمی کرنیک، که یک دانشمند برجسته است می‌تواند نقش کلیدی را در این برنامه داشته باشد.

تحقیقات گالن متمرکز بر روی انرژی نیرو است و مورد توجه کرنیک و دشمنان وی قرار گرفته است و این دانشمند نقش حیاتی را در این جنگ کهکشانی دارد. اما پس از آن که کرنیک گالن، همسرش لیرا و دختر جوانش جین را از دست آدم ربایان جدایی طلب نجات می‌دهد، خانواده آرسو به کرنیک کاملا مدیون می‌شوند. کرنیک پس از آن یک فرصت فوق العاده به گالن می‌دهد که برای ادامه مطالعات علمی گالن، هر منبعی را کاملا در اختیار او قرار داده است. در حالی که گالن و لیرا اعتقاد دارند تحقیقات آن‌ها صرفا بشر دوستانه است، اما کرنیک برنامه دیگری در سر دارد که در نهایت ستاره مرگ به یک واقیعت تبدیل می‌شود. آرسوها که متوجه می‌شوند در دام حامی و نجات دهنده خود افتاده‌اند، باید راهی پیدا کنند تا نیروهای تحت فرمان کرنیک را فریب دهند و خود و کهکشان را نجات دهند.

فیلم Rogue One: A Star Wars Story به کارگردانی گرت ادواردز، در تاریخ ۲۶ آذر (۱۶ دسامبر) سال جاری اکران خواهد شد.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده