نویسنده: سجاد پاک آیین
// یکشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

تریلر جدید بسته Salvation بازی Call of Duty: Black Ops 3

امروز شرکت اکتیویژن تریلر جدیدی از چهارمین محتوای قابل دانلود بازی Call of Duty: Black Ops 3 با نام Salvation منتشر کرد. برای مطالعه جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

در حالی که بازی Call of Duty: Infinte Warfare توسط شرکت اکتیویژن معرفی شده است و بازیکنان در انتظار انتشار این بازی هستند، شرکت اکتیویژن محتوای قابل دانلود جدید بازی Call of Duty: Black Ops 3 را معرفی کرده است و تمام توجهات را به این بازی معطوف کرده است. این محتوا با نام Salvation چهارمین محتوای این بازی است که آخرین قسمت از داستان بخش زامبی را روایت می‌کند و بزودی منتشر خواهد شد.

امروز شرکت اکتیویژن تریلر جدیدی از این محتوا منتشر کرده است که در این تریلر شاهد اسلحه‌ها و محیط‌های جدید این بازی خواهیم بود:

بالاخره عوامل Origins با شخصیت مرموز دکتر مونتی روبرو خواهند شد و برای از بین بردن او وارد یک بنای قدیمی شیطانی می‌شوند. همه منتظر شکست او هستند.

محتوای Salvation در کنار بخش Zombies دارای چهار نقشه جدید برای بخش چندنفره نیز است. این نقشه‌ها Outlaw و Citadel و Rapture و Micro نام دارند. همچنین داستان بخش Zombies بعد از هشت به پایان خواهد رسید.

محتوای Salvation ابتدا در روز ۱۶ شهریور برروی کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد و چند روز پس از آن در تاریخ نامعلومی برروی کنسول ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید این تریلر را در پایین تماشا کنید:

|


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده