نویسنده: آرش رستمی
// جمعه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

لیست بازی های سگا برای نمایشگاه TGS 2016 اعلام شد

کمپانی سگا (Sega) فهرست بازی‌های‌اش را برای نمایشگاه بازی توکیو (Tokyo Game Show 2016) اعلام کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

ساعاتی پیش، سگا از فهرست بازی‌های در نظر گرفته‌شده برای نمایشگاه بازی توکیو 2016 (TGS 2016) رونمایی کرد. از آنجا که سگا کمپانی مادر شرکت آتلوس (Atlus)، ناشر و توسعه‌دهنده‌ی ژاپنی، به شمار می‌رود، در این فهرست نام یکی از ساخته‌های آتلوس هم به چشم می‌خورد. اسامی بازی هایی که سگا قرار است به نمایشگاه بیاورد از این قرار است:

بازی Yakuza 6: The Song of Life: این بازی انحصاری پلی‌استیشن 4 در غرفه‌ی سگا قابل تجربه کردن خواهد بود و برنامه‌ی روی سن هم خواهد داشت. نمایش دادن ویدیو و عرضه‌ی کالاهای تبلیغاتی بازی هم از دیگر برنامه‌های سگا برای یاکوزا 6 هستند.

بازی Valkyria: Azure Revolution: سگا قرار است در نمایشگاه، نسخه‌ی قابل بازی Valkyria: Azure Revolution را در دسترس طرفداران‌اش قرار دهد. پخش ویدیو، برگزاری نمایش روی سن و فروش کالاهای تبلیغاتی هم مواردی هستند که حضور این بازی انحصاری پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا را در TGS 2016 تکمیل می‌کنند.

بازی Puyo Puyo Chronicle: این بازی اکشن-نقش‌آفرینی 3DS با نسخه‌ی قابل بازی، ویدیو، اجرای روی سن و کالاهای مرتبط در نمایشگاه حضور پیدا خواهد کرد.

Persona 5: طرفداران سری پرسونا می‌توانند در نمایشگاه، جدیدترین نسخه از این مجموعه را شخصاً تجربه کنند. ساخته‌ی مورد انتظار آتلوس در سبک نقش‌آفرینی همچنین قرار است با ویدیو، برنامه‌ی ویژه‌ی آوای نمایشگاه و نمایش روی سن، شرکت‌کنندگان را تا جای ممکن به سوی خودش جلب کند و با کالاهای تبلیغاتی‌اش، بی هیچ کم‌وکاستی در برابر آن‌ها ظاهر شود. پرسونا 5 در انحصار پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 قرار دارد.

فهرست کامل برنامه‌های سگا در TGS 2016 قاعدتاً طی روزهای آینده اعلام خواهد شد. نمایشگاه گیم توکیو بین روزهای ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور) تا ۱۸ اکتبر (۲۸ شهریور) برگزار می‌شود.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده