نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۲

پشتیبانی NBA 2K17 از HDR برروی کنسول ایکس باکس وان S

کمپانی تو کی اسپورتس اعلام کرد که بازی NBA 2K17 آنها، از ویژگی HDR کنسول ایکس‌باکس وان S پشتیبانی خواهد کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

مدت زمان زیادی تا عرضه نسخه جدید شبیه‌ساز بسکتبال کمپانی 2K Sports با نام NBA 2K17 باقی نمانده است و این کمپانی، روز گذشته اعلام کرد که این بازی از ویژگی HDR کنسول ایکس‌باکس وان S پشتیبانی خواهد کرد. بنابراین این بازی به اولین بازی تبدیل خواهد شد که از این ویژگی کنسول جدید مایکروسافت پشتیبانی خواهد کرد. 

HDR مخفف High Dynamic Range یا محدوده پویایی گسترده است و باعث می‌شود که بازه کنتراست و رنگ تصویر بیشتر شود و در نتیجه تصاویر از روشنایی و شفافیت بیشتری برخوردار شوند. از دیگر بازی‌هایی که از این تکنولوژی پشتیبانی خواهند کرد، می‌توان به Gears of War 4، Forza Horizon 3 و Scalebound اشاره کرد. کنسول Xbox One S در حال حاضر، تنها کنسولی است که از این ویژگی پشتیبانی می‌کند.

بازی NBA 2K17 در تاریخ ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. با این حال کسانی که بازی را پیش‌خرید کنند، می‌توانند ۴ روز زودتر بازی را تجربه کنند. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده