نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۹

پلی استیشن 4 اسلیم از طریق کشور امارات لو رفته است

چندی پیش بود که عکس‌ها و ویدیوهایی از نسخه اسلیم کنسول پلی‌استیشن 4 برروی اینترنت فاش شد. حال به نظر می‌رسد این کنسول‌ها از طریق انباری در کشور امارات لو رفته است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

هفته آینده و در جریان مراسم رویداد پلی‌استیشن، به احتمال بسیار زیاد سونی از نسخه جدید کنسول پلی‌استیشن 4 با نام پلی‌استیشن 4 اسلیم رونمایی خواهد کرد. با این حال چندی پیش، ویدیوها و عکس‌هایی از این کنسول، پیش از رونمایی رسمی آن توسطSony، در سطح اینترنت پخش شد. این کنسول‌، از طریق خرده‌فروش CEX و وب‌سایت eBay در معرض فروش قرار گرفت و همین باعث شد در مدت زمان بسیار کمی، عکس‌ها و ویدیوهایی از آن در سطح اینترنت پخش شود. حال وب‌سایت ام‌سی‌وی مدعی شده است که این کنسول‌ها، از طریق انباری در کشور امارات لو رفته‌اند و تعدادی از آنها به کشور انگلستان راه یافته‌اند. یکی از خرده‌فروشان، در رابطه با این اتفاق گفت:

این مسئله برای پلی‌استیشن و سونی خیلی ناراحت کننده است زیرا این اتفاق به یک نمایش مسخره‌ شبیه شد.

خرده‌فروش دیگری در این رابطه افزود:

ما تا زمانی که این کنسول را در اینترنت برای فروش ندیده بودیم، نمی‌دانستیم که اصلا چنین چیزی وجود دارد و نمی‌دانستیم که سونی برنامه‌ای برای عرضه یک نسخه کوچک شده از کنسول پلی‌استیشن 4 دارد. ما قبلا دیده بودیم که محصولی پیش از عرضه رسمی به فروش برسد اما هرگز نمونه‌ای اینچنینی را شاهدش نبودیم.


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده