// شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

قیمت تقریبی پلی‌ استیشن نئو و پلی‌ استیشن 4 اسلیم توسط یک تحلیلگر مشخص شد

این روزها بازار شایعات حول پلی‌استیشن با فاش شدن پلی‌استیشن 4 اسلیم داغ شده است. حال یک تحلیل‌گر با در نظر گرفتن مشخصات فنی پلی‌استیشن نئو و پلی‌استیشن 4 اسلیم، قیمت آن‌ها را پیش‌بینی کرده است. با زومجی همراه باشید.

تا به الان اطلاعاتی از پلی‌استیشن نئو مشخصات شده است. این که از نظر سخت افزاری از پلی‌استیشن 4 بالاتر بوده و می‌تواند بازی‌ها را با رزولوشن 4K اجرا کند. همچنین بنظر می‌رسد از نظر طراحی ظاهری دقیقا شبیه به مدل فعلی پلی‌استیشن 4 است. از طرفی اطلاعات و تصاویر پلی‌استیشن 4 اسلیم نیز منتشر شده است. کنسولی که از نظر فنی هیچ فرق خاصی با پلی‌استیشن 4 نداشته و ظاهرا آن تاحدی تغییر کرده است.

با تمام این تفاسیر اتول گویال، تحلیل‌گر گروه جفریز، با در نظر گرفتن مشخصات فنی این دو کنسول سونی یک قیمت احتمالی برای آن‌ها در نظر گرفته است. طبق گفته وی، کنسول پلی‌استیشن نئو با قیمت ۳۹۹ دلار عرضه خواهد شد. دقیقا همان قیمتی که در سال ۲۰۱۳ میلادی برای پلی‌استیشن 4 در نظر گرفته شد. از آن طرف کنسول پلی‌استیشن 4 اسلیم ۲۹۹ دلار قیمت گذاری خواهد شد.

البته از نظر ظرفیت هارد درایو هنوز اطلاعاتی در دست نیست. در آخر به احتمال زیاد هر دو کنسول پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن نئو در رویداد ۱۷ شهریور سونی که «نشست پلی‌استیشن» نام دارد معرفی خواهند شد.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده