نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۲

مدیر عامل سونی: پلی استیشن 4 کماکان به جا به جا کردن مرزها ادامه می دهد

در جریان کنفرانس خبری سونی در نمایشگاه IFA 2016، کاز هیرای، مدیر عامل سونی، درباره موفقیت پلی‌استیشن 4 و آینده این کنسول، صحبت‌هایی کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

هفته آینده، در شهر نیویورک، سونی کنفرانسی برگزار خواهد که احتمال می‌رود در آن کنفرانس، از کنسول جدید پلی‌استیشن 4 و موارد دیگری رونمایی کند. اخیرا Kaz Hirai، رئیس سونی، در جریان کنفرانس خبری این کمپانی در نمایشگاه IFA 2016،‌ اعلام کرد که پلی‌استیشن 4 کماکان در حال جابجا کردن مرزها است و در عین حال،‌ به افق‌های جدیدی در خلاقیت و سرگرمی رسیده است. وی گفت که اکوسیستم پلی‌استیشن که شامل سخت‌افزار، بازی‌ها و سرویس‌های شبکه‌ آن می‌شود، به صورت گسترده مورد تحسین مصرف کنندگان و فعالان صنعت‌ بازی‌سازی قرار گرفته است. 

وی در ادامه گفت که تا ماه می سال ۲۰۱۶، این کمپانی توانسته ۴۰ میلیون دستگاه پلی‌استیشن 4 به فروش برساند و این کنسول توانسته عنوان سریع‌ترین فروش یک کنسول از خانواده پلی‌استیشن را از آن خود کند. با این حال برای رسیدن به رقم دست نیافتنی ۱۵۰ میلیون کنسول پلی‌استیشن 2، کماکان راه زیادی در پیش دارد:

با بالارفتن نوآوری در اکوسیستم پلی‌استیشن، ما در حال سرمایه‌گذاری‌های جدیدی برروی این پلفترم هستیم. 

یکی از این سرمایه‌گذاری‌ها بدون شک پلی‌استیشن VR خواهد بود که به زودی عرضه خواهد شد. این وسیله جانبی در تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر) و با قیمت ۴۰۰ دلار عرضه خواهد شد. وی در این‌باره گفت:

واقعیت مجازی ما را وارد یک حیطه جدید می‌کند و به ما فرصت‌های بدون حد و مرزی برای ساخت بازی‌های مختلف می‌دهد. با این حال ما قصد داریم این تکنولوژی را وارد تمام بخش‌ها در Sony بکنیم. واقعیت مجازی اجازه می‌دهد ما وارد حوزه‌هایی مانند تصویربرداری دیجیتالی، تولید محتوا و دیگر حوزه‌ها شویم. بنابراین سونی، در حال حاضر در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد و ما در موقعیتی هستیم که می‌توانیم به شما بگوییم چه زمانی، از کجا و چگونه به این محتوا دسترسی پیدا کنید.

در ادامه هیرای افزود که سونی در حال حاضر «انگشت خود را برروی نبض» امکانات بی حد و مرز واقعیت مجازی قرار داده است و این تکنولوژی می‌تواند یک موقعیت فوق‌العاده برای آنها فراهم کند. 

چهارشنبه هفته آینده، با برگزاری رویداد پلی‌استیشن که در ساعت ۱۱:۳۰ بعد از ظهر به وقت ایران برگزار خواهد شد، باید منتظر رونمایی از فاز بعدی پلی‌استیشن 4 توسط سونی باشیم. به احتمال بسیار زیاد، سونی در این رویداد از کنسول پلی‌استیشن نئو و پلی‌استیشن 4 اسلیم رونمایی خواهد کرد. با این حال این احتمال می‌رود که سونی چند سورپرایز بزرگ نیز برای طرفداران داشته باشد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده