// سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

ویدیوی گیم پلی جدید از نسخه آلفای بازی Escape From Tarkov

استودیوی بازی‌سازی بتل‌استیت گیمز (Battlestate Games) ویدیوی جدیدی را از گیم‌پلی بازی اول شخص Escape From Tarkov منتشر کرده است.

بتل‌استیت گیمز، استودیوی کوچک روسیه‌ای امروز تازه‌ترین ویدیو از گیم‌پلی Escape From Tarkov، بازی اول شخص MMO‌ با عناصر‌ نقش‌آفرینی را با ویژگی‌هایی از نبردهای بازی و همچنین شخصی‌سازی سلاح‌ها منتشر کرد. در این ویدیو که از نسخه آلفای محدود بازی گرفته شده، شاهد مبارزه با سایر افراد با استفاده از سلاح‌های مختلف هستیم. بتل‌استیت در گذشته نیز یک ویدیوی بسیار زیبا از ویژگی‌های پرشمار شخصی‌سازی‌ سلاح‌های بازی را به نمایش گذاشته بود.

از جمله ویژگی‌های این بازی که در سایر بازی‌های اول شخص تیراندازی کمتر دیده شده قابلیت Inventory و غارت بی‌شمار آیتم‌ها است. بازی همچنین از یک سیستم ارتقاء ویژه بهره می‌برد که به واسطه آن با استفاده هرچه بیشتر از یک سلاح توانایی‌هایتان در استفاده از سلاح مربوطه بالا می‌رود. همانطور که در ابتدای ویدیوی پایین نیز شاهد هستیم، بازی به شما امکان حمل تعداد بسیاری از قطعات سلاح را برای شخصی‌سازی‌های پیش‌ِرو می‌دهد که با توجه به تغییر توانایی‌های سلاح در نوع خود منحصر به فرد است. علاوه بر این، اجازه خرید و فروش آیتم‌های موجود در Inventory را نیز خواهید داشت. این بازی اکنون مراحل تولید را با موتور یونیتی سپری می‌کند.

با توجه به نسخه‌ی آلفا بودن بازی، Escape From Tarkov هنوز راه طولانی‌ را برای حضور در رایانه‌های شخصی ویندوز و مک باید سپری کند. فعلا شما را به تماشا و دانلود ویدیوی زیر دعوت می‌کنم:

|

هنوز تاریخ رسمی عرضه‌ای برای Escape From Tarkov اعلام نشده، با این حال تیم توسعه وعده داده است که این بازی در سال ۲۰۱۶ عرضه شود. در صورت علاقه می‌توانید این بازی را اکنون در قالب بسته‌‌های مختلف پیش‌خرید کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده