نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۱

تریلر هنگام عرضه Gears of War 4

مایکروسافت تریلر هنگام عرضه Gears of War 4 را منتشر کرده است.

کمپانی مایکروسافت، ناشر و استودیو کوالیشن، سازنده بازی Gears of War 4، همان‌طور که پیش از این اعلام کرده بودند، تریلر هنگام عرضه بازی را دقایقی پیش منتشر کردند. البته هنوز ۲۲ روز تا عرضه رسمی بازی باقی مانده و سازندگان خیلی زود تریلر هنگام عرضه را نمایش داده‌اند. به‌علاوه این تریلر با اسم «تریلر گیم‌پلی هنگام عرضه» منتشر شده و ممکن است بعد‌ها شاهد یک تریلر سینمایی دیگر هم باشیم. به هر حال در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

|

در این تریلر شاهد بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی هستیم که در آن شخصیت‌های جدید این نسخه یعنی جی‌دی فینیکس، کیت و دِل کنار هم مبارزه می‌کنند و البته در صحنه‌های حضور مارکوس فینیکس را هم نظاره‌گر هستیم. آهنگی هم که در ویدیو پخش می‌شود، نسخه کاور شده آهنگ Nothing Else Matters گروه متالیکا توسط Lissie است. 

بازی Gears of War 4 در تاریخ ۲۰ مهر (۱۱ اکتبر) برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه می‌شود. با این حال اگر نسخه ۱۰۰ دلاری بازی را پیش‌خرید کنید، چهار روز زودتر می‌توانید بازی را تجربه کنید. همچنین این بازی از قابلیت Play Anywhere پشتیبانی می‌کند و با خرید هریک از نسخه‌های بازی به صورت دیجیتالی، نسخه دیگر را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده