// سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

معرفی بازی موبایل Faily Brakes

بازی Faily Brakes را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های این چند وقت اخیر بر روی گوشی‌های موبایل اندروید و iOS دانست.

اگر از علاقه‌مندان بازی‌های موبایل و همچنین بازی‌های اتومبیل سواری بر روی این پلتفرم هستید، حتما Faily Brakes را نصب کنید. بازیی شبیه به بازی‌های رانینگ نظیر Subway Surfers ولی این‌بار با بکارگیری اتومبیل در گیم پلی بازی. شما با انتخاب کاراکتر خود در منوی اولیه بازی و یک سری شخصی سازی‌های دیگر، بازی را شروع می‌کنید. داستان از این قرار است که ناگهان ترمز اتومبیل شما از کار افتاده و از مسیر اصلی خارج می‌شوید. مسیر انتخابی تیم سازنده، یک مسیر سراشیبی پر از مانع و درخت است که هر بار پس از باختن شما، نحوه چینش المان‌ها و مانع‌های محیط عوض می‌شود. این کار به‌این دلیل رخ می‌دهد که شما مسیر را حفظ نکنید. قطعا در بازی‌هایی که رکورد‌زنی حرف اول را می‌زند، متفاوت بودن مسیر مهم‌ترین رکن قضیه است که Faily Brakes به خوبی این کار را انجام داده است.

همچنین از نظر آب و هوایی با هر بار بازی کردن شما، شاهد آب و هوایی جدید خواهید بود که در مجموع ۵ آب و هوای مختلف برای بازی تعبیه شده است. در طول روند بازی هرچقدر بتوانید رکورد بیشتری را ثبت کنید، سکه بیشتری را دریافت می‌کنید. همچنین در طول عبور کردن از محیط آیتم‌هایی وجود داشته که می‌توانند قابلیت‌های خاصی را در اختیار شما قرار دهند. برای مثال با برداشتن مسلسل موجود در محیط، اتومبیل شما به یک رگبار مجهز شده و برای زمان اندکی می‌توانید از شر موانع و درخت‌ها خلاص شوید.

Faily Brakes

در پایان هر دور از بازی کردن شما (پس از اینکه به مانعی برخورد کردید و بازی تمام شد) یک سری جوایز برای‌تان در نظر گرفته شده است. جالب‌ترین و مهم‌ترین بخش این جوایز یک سری ویدیو تبلیغاتی از بازی‌ها یا موارد دیگری است که با تماشای آن‌ها سکه بدست می‌آورید. عملا شما بازی انجام می‌دهید، این ویدیو‌های تبلیغاتی کوتاه که اصلا قابل رد کردن هم نیستند تماشا می‌کنید و در آخر حدود ۲۰ سکه یا آیتم دریافت می‌کنید. از طرفی تیم سازنده با قرار دادن دوربین اول شخص در بازی، به بازیکن اجازه می‌دهد تا در صورت علاقه، دوربین بازی را عوض کرده و حس و حال یک رانندگی واقعی را در خود ایجاد کند. اگر از شخصیت یا اتومبیل خود خسته شده‌اید به هیچ‌وجه نگران این موضوع نباشید. بازی به شما اجازه این را داده که در منوی ابتدایی با انتخاب شخصیت فیل یا آنیتا به تجربه‌ای متفاوت در بازی بپردازید. همچنین هر شخصیت از پوشش‌های متنوع و زیبایی برخوردار است که با خرید یا باز کردن آن‌ها در طول بازی می‌توانید شکل و شمایل خود را تغییر دهید.

Faily Brakes

Faily Brakes در بخش طراحی نیز به خوبی عمل کرده است. اتومبیل‌های بازی دارای تنوع زیادی بوده ولی برای خرید آن‌ها می‌بایست وقت زیادی را صرف بازی کردن بکنید. البته با چند دور بازی کردن و گرم شدن براحتی ساعت‌ها وقت خود را پای این بازی صرف خواهید کرد. همچنین پس از هر بار برخورد به یک مانع و به عبارتی گیم اور شدن شما، بازی به صورت صحنه آهسته درآمده و پرتاب شدن شخصیت بازی به بیرون از اتومبیل را مشاهده می‌کنیم. این کار باعث شده تا شاهد صحنه‌های جالب و خنده داری در بعضی از برخوردها شویم. با تمام این تفاسیر همین حالا گوشی موبایل خود را در دست گرفته و با رفتن به فروشگاه گوشی خود، Faily Brakes را دانلود و به تجربه این بازی سرگرم کننده بپردازید. اگر خود را در این سبک از بازی‌ها ماهر می‌دانید، این گوی و این میدان، خود را در جاده‌ای نامتناهی محک بزنید.


منبع ZoomG
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده