نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۳

تاریخ عرضه نسخه بتای CoD: Infinite Warfare روی ایکس باکس وان فاش شد

فروشگاه مایکروسافت تاریخ عرضه نسخه بتا Call of Duty: Infinite Warfare روی ایکس‌باکس وان را فاش کرده است.

افرادی که بازی Call of Duty: Infinite Warfare را به صورت دیجیتالی یا فیزیکی پیش‌خرید کرده باشند، می‌توانند به نسخه دموی بخش چندنفره آن پیش از عرضه نسخه نهایی بازی دسترسی داشته باشند. پیرو قراردادی که بین اکتیویژن و سونی منعقد شده است، کاربران پلی‌استیشن محتوای مربوط به سری Call of Duty را سریع‌تر دریافت می‌کنند و از این رو نسخه بتا برای پلی‌استیشن 4 زودتر و در تاریخ ۲۳ مهر عرضه خواهد شد. حال فروشگاه مایکروسافت تاریخ عرضه این نسخه برای ایکس‌باکس وان را نیز فاش کرده است که بر اساس آن، کاربران کنسول نسل هشتمی مایکروسافت از روز ۳۰ مهر (۲۱ اکتبر) قادر به تجربه این نسخه خواهند بود. متن منتشر شده در فروشگاه مایکروسافت به شرح زیر است:

نسخه بتا در تاریخ ۲۱ اکتبر برای ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. این تاریخ ممکن است تغییر پیدا کند. حداقل مدت زمان در دسترس بودن نسخه بتا سه روز است.

البته این متن پس از مدتی از فروشگاه مایکروسافت حذف شد و باید منتظر اعلام تاریخ عرضه رسمی این نسخه توسط اکتیویژن باشیم.

Call of Duty: Infinite Warfare توسط استودیو اینفینیتی وارد ساخته می‌شود و در تاریخ ۱۴ آبان برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. افرادی که نسخه ۸۰ دلاری یا گران‌تر این بازی را خریداری کنند، نسخه ریمستر بازی Call of Duty 4: Modern Warfare را نیز دریافت خواهند کرد؛ نسخه‌ای که شایعاتی پیرامون عرضه جداگانه آن نیز به گوش می‌رسد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده