نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۸

عبور کاربران بازی Neverwinter از مرز ۱۲ میلیون نفر

اخیرا مشخص شده که تعداد کاربران بازی Neverwinter از مرز ۱۲ میلیون نفر عبور کرده است.

Neverwinter یک بازی MMO رایگان است که اولین بار در سال ۲۰۱۳ برای پی‌سی عرضه شد و در سال ۲۰۱۵ هم کاربران ایکس‌باکس وان توانستند این بازی را تجربه کنند. همچنین چندی پیش این بازی برای پلی‌استیشن 4 نیز در دسترس قرار گرفت تا کاربران سه پلتفرم محبوب این روز‌های صنعت بازی بتوانند ساخته استودیو کریپتیک (Cryptic) را تجربه کنند. حال بنا به اعلام کمپانی پرفکت ورلد، ناشر بازی، تعداد کاربران Neverwinter روی سه پلتفرم مذکور، از مرز ۱۲ میلیون نفر عبور کرده است.

از بین این ۱۲ میلیون نفر، دو میلیون بازی را روی پلی‌استیشن 4، سه میلیون روی ایکس‌باکس وان و هفت میلیون هم روی پی‌سی تجربه می‌کنند. Neverwinter با اینکه همواره با آثاری چون World of Warcraft مقایسه می‌شود، ولی تفاوت‌هایی با این بازی دارد. اولا اینکه Neverwinter از قوانین D&D پیروی می‌کند و داستان آن در شهر تخیلی Forgotten Realms جریان دارد و از رمان‌های نوشته شده پیرامون آن الهام گرفته است. به‌علاوه سازندگان با عرضه مرتب محتوای جدید از بازی خود حمایت کرده و داستان آن را به‌روز می‌کنند.

از دیگر ویژگی‌های بارز Neverwinter می‌توان به برخی رویداد‌های خاص در آن اشاره کرد که یکی از آن‌ها با نام Portabello’s Game باعث می‌شود تا بازی سبک و سیاقی مثل بازی‌های رومیزی و تخته‌ای پیدا کند و شخصیت‌های شما هم تبدیل به مهره‌هایی مینیاتوری می‌شوند که باید آن‌ها را روی تخته به صورت درست حرکت داده و پیروز شوید.


منبع VentureBeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده