نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۳

عبور Suicide Squad: Special Ops از مرز ۱۰ میلیون بار دانلود

طبق آمار سنسور تاور، بازی موبایل Suicide Squad: Special Ops بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود شده است.

موسسه آماری سنسور تاور، اعلام کرده که بازی Suicide Squad: Special Ops تا به امروز بیش از ۱۰ میلیون بار روی اندروید و iOS دانلود شده است. این بازی موبایل بر اساس فیلم جوخه انتحاری (Suicide Squad) ساخته شده و ضد قهرمان‌های این فیلم در بازی هم حضور دارند و گیمر‌ها می‌توانند کنترل شخصیت‌های ددشات، دیابلو و هارلی کویین را برعهده بگیرند.

این بازی موبایل که به صورت کاملا رایگان عرضه شده است و حتی از خرید‌های درون‌برنامه‌ای هم بهره نمی‌برد، در حال حاضر در بین بازی‌هایی با بیش‌ترین میزان دانلود در گوگل‌پلی، در رتبه بیست و سوم قرار دارد. کمپانی برادران وارنر این بازی را بیش‌تر با اهداف تبلیغاتی ساخته تا از این طریق افراد بیش‌تری را جذب تماشای فیلم جدید خود کند و به همین منظور حتی تریلری از فیلم نیز در بازی قابل تماشا است.

به هر حال این روز‌ها شرایط بازی‌های ویدیویی ساخته شده براساس بازی‌ها به گونه‌ای است که کم‌تر ناشر بزرگی سراغ ساخت چنین آثاری می‌رود؛ چرا که اولا دریافت مجوز ساخت بازی بر اساس فیلم بسیار گران است و دوم اینکه این بازی‌ها معمولا در گذشته از سطح کیفی مطلوبی برخوردار نبوده و در نتیجه کاربران تمایل چندانی به پرداخت پول و تجربه آن‌ها نشان نمی‌دهند که این امر باعث می‌شد ساخت بازی بر اساس فیلم‌ها از حیث اقتصادی برای ناشرین مقرون به صرفه نباشد. با این حال رشد روز افزون بازی‌های موبایل باعث شده تا شاهد عرضه چنین آثاری روی این پلتفرم، آن هم به صورت کاملا رایگان، باشیم.

زومجی پیش‌تر بازی موبایل Suicide Squad: Special Ops را معرفی کرده که برای آشنایی بیش‌تر با بازی می‌توانید آن را مطالعه کنید.


منبع VentureBeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده