نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲

تریلر جدید Paper Mario: Color Splash تنوع گیم پلی این بازی را نشان می‌دهد

تریلری جدید از Paper Mario: Color Splash منتشر شده که المان‌های گیم‌پلی این بازی را به‌خوبی به نمایش می‌گذارد.

ویدیوی تازه‌ای از Paper Mario: Color Splash، بازی انحصاری کنسول Wii U، منتشر شده که در به تصویر کشیدن فضای شاد و تنوع بالای این بازی سنگ تمام گذاشته است. این ویدیو، که یک گوینده از آغاز تا پایان‌اش ما را همراهی می‌کند، نخست به بخش‌هایی از Prism Island سر می‌زند؛ جزیره‌ای که ماریو این‌بار در آنجا ماجراجویی‌های‌اش را دنبال خواهد کرد. در این میان، ماریو حین این‌سو و آن‌سو رفتن، بخش‌های بی‌رنگ جزیره را رنگ‌آمیزی می‌کند و با پازل‌هایی که در گوشه و کنار آن قرار گرفته‌اند سر و کله می‌زند. آن‌طور که در تریلر می‌بینیم، حل کردن بعضی از این پازل‌ها نیاز به بریدن بخش‌هایی از دنیای بازی دارد؛ کاری که به‌سادگی با گیم‌پد-تبلت Wii U قابل انجام است.


درگیر شدن با موجودات درون بازی، با استفاده از سلاح‌ها و قابلیت‌های گوناگونی که در قالب کارت جای گرفته‌اند، هم مورد دیگری است که در تریلر نظاره‌گر آن هستیم. آن‌طور که پیدا است، بازیکنان در Color Splash حتی می‌توانند از یک گربه‌ی شانس غول‌پیکر هم، که فضای بازی را حسابی «ژاپنی» می‌کند، برای نابود کردن دشمنان ماریو استفاده کنند! چکش، سشوار و باتری هم ابزارهای دیگری هستند که با آن‌ها و با تکیه به خشونتی نه‌چندان فانتزی می‌شود موجودات نگون‌بخت کاغذی را به دیار باقی فرستاد!

بازی Paper Mario: Color Splash، که اولین بازی HD از سری Paper Mario است، قرار است ۷ اکتبر (جمعه ۱۶ مهر) برای Wii U منتشر شود. بازی ابتدا در آمریکای شمالی و اروپا عرضه می‌شود و سپس به ژاپن و استرالیا راه پیدا خواهد کرد.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده