// دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

بازی Harambe vs Capcom عرضه شد

بازی جدید گروه Otaku Gang با نام Harambe vs Capcom برای پی‌سی عرضه شده است.

هارامب نام یک گوریل ۱۷ ساله بود که پس از افتادن یک پسر بچه ۳ ساله درون قفس این گوریل در باغ‌وحش توسط نگهبان باغ‌وحش کشته شد. بعد از مدتی هارامب به یک طنز گسترده در اینترنت تبدیل شد چرا که مردم بر این باور بودند که کشتن این گوریل واجب نبوده است. حال اخیرا گروه Otaku Gang یک بازی با نام Harambe vs. Capcom برای پی‌سی منتشر کرده است.

در داستان این بازی گوریل داستان ما هارامب دارای یک قدرت ذهنی بوده و به وی خبر می‌رسد که گروهی با نام نماینده سایه‌‌ها می‌خواهند او را به قتل برسانند. هارامب خود را مرده جلوه می‌دهد و با قدرت ذهنی رسانه‌ها را متقاعد می‌کند که او را به قتل رسانده‌اند. او به ملاقات شخصیت بازی Street Fighter ریو می‌رود و ریو او را به سرزمین مادری بر‌می‌گرداند ولی اول او را باید شکست بدهد.

این بازی با حجم ۳۵۲ مگابایت قابل دانلود و بازی بر روی رایانه‌های شخصی است.

این بازی دارای ۲۱ شخصیت و ۳ شخصیت مخفی از قبیل Evil Ken، Urien و Hugo است. در ادامه باید اشاره کرد که Shin Vega ستاره مهمان این بازی به حساب می‌آید.

تریلر بسیار زیبای این بازی را در زیر می‌توانید تماشا کنید. موسیقی تریلر این بازی توسط لکس لینگو و کلوپفن‌پاپ تنظیم شده است. طبق فایل یادداشت داخل محتوای دانلود بازی ریچی برانسون در تولید این بازی نقش داشته است. موسیقی متن این بازی توسط سولار اسلیم تنظیم شده است.

|

برانسون و سولار با کمک پلاش جاینت که طراح گرافیک است گروهی به نام اوتاکو گنگ تشکیل داده‌اند، گروه زیرزمینی اوتاکو گنگ در شاخه‌ی آهنگ سازی، اجرا و تولید بازی‌های طنز فعالیت می‌کنند. از کار‌های جالب این گروه می‌توان ماد به بازی Fallout 4 را اشاره کرد که بازیکن معروف بیسبال، دیوید اوریتز را به بازی اضافه کرده است.

 


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده