// یکشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

ماد گرافیکی Redux برای بازی Grand Theft Auto 5 منتشر شد

Redux، ماد کمپین تک‌نفره بازی Grand Theft Auto 5 با ویژگی‌های گرافیکی بسیار زیبا، اکنون برای دانلود منتشر شده است.

جولای گذشته بود که اطلاعاتی پیرامون یک ماد گرافیکی با نام Grand Theft Auto 5 Redux با ویژگی تغییر در تمامی عناصر ساخته راک‌استار منتشر شد. اکنون با توجه به اعلام توسعه‌دهنده ماد، اخبار خوبی برای دارندگان رایانه‌های شخصی منتشر شده است. با توجه به اعلام جان رومیتو، سازنده ماد اکنون این ماد بخش تک‌نفره رسما عرضه شده است.

ماد Redux ترفندی با هدف بهبود کلی تجربه حالت تک‌نفره GTA 5 است. بافت‌های بهبودیافته، سیستم آب و هوا، حرکات شخصیت، هوشیاری سریع پلیس و همچنین غروب خورشید از جمله ویژگی های ماد جدید محسوب می‌شوند. ماد جدید در حال حاضر حجمی معادل ۴ گیگابایت دارد اما رومیتو قول داده است که با بروزرسانی بافت‌ها، حجم نهایی ماد به ۶ تا ۷ گیگابایت افزایش پیدا کند.

GTA 5 Redux

متاسفانه وب‌سایت قبلی ارائه‌ دهنده ماد Redux برای بازی GTA V به دلایلی از دسترس خارج شده است. با این حال، در صورت علاقه می‌توانید این ماد را از یک وب‌سایت میزبان دیگر دانلود کنید. رومیتو همچنین اعلام کرده است که تمامی فایل‌های پایه بازی برای اجرای ماد باید در پوشه ماد کپی شود. البته برای انجام دقیق نصب این ماد حتما آموزش‌های لازم برروی وب‌سایت ارائه دهنده ماد را دنبال کنید. از این ماد ویدیویی زیبا نیز منتشر شده است که می‌توانید از پایین تماشا و دانلود کنید:

|

دیدگاه شما در رابطه با این ماد و در کل مادهای ارائه شده برای بازی GTA 5 چیست؟‌


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده