// یکشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۸

بلیزارد در حال ساخت مجسمه ای به پاس قدر دانی از زحمات کریس متزن است

استودیو بلیزارد به پاس قدردانی و به مناسبت از بازنشستگی کریس متزن، در حال ساخت مجسمه‌ای برای وی است.

اخیرا کریس متزن، طراح بازی‌های استودیو بلیزارد، بازنشستگی خود را اعلام کرده است. از این رو استودیو بلیزارد، توسعه دهنده و ناشر بازی‌های ویدیویی در جریان یک اقدام جالب و دیدنی ساخت مجسمه‌ای را به پاس زحمات متزن شروع کرده‌اند. در واقع این مجسمه بیان کننده ۲۳ سال خدمت کریس متزن در بلیزارد است. همگی کریس متزن را به‌عنوان طراح بازی‌هایی نظیر Diablo، Warcraft و StarCraft می‌شناسیم. مرد افسانه‌ای بلیزارد که جای وی از این به بعد خالی خواهد بود.

تری دنمن، طراح ارشد بلیزارد، در ابتدا عکس این مجسمه را برای کریس متزن فرستاد و پس از تایید وی، ساخت مجسمه آغاز شد. اعلام شده که زمانی که مجسمه به طور کامل ساخته شود، آن را به عنوان هدیه تقدیم کریس خواهند کرد. همچنین کریس متزن در راستای بازنشستگی خود به هواداران می‌گوید:

ممنونم از همگی شما که به من اجازه دادید بخشی از جامعی که تشکیل داده‌اید باشم. برای اینکه اجازه دادید همراهتان باشم. ما اطلاعات و نقطه نظرهای زیادی را با یکدیگر به اشتراک گذاشتیم. من همیشه از صبر و شکیبایی و شور و شوق شما احساس فروتنی و ضعف می‌کنم. ممنونم از تمامی حضورتان در نمایشگاه‌های بلیزکان، ممنونم از لبخندها و اشتراک گذاری احساس و شور و شوق‌تان با ما در تمامی این سال‌ها. هیچ‌وقت نخواهید فهمید که چقدر با بازخوردها و صحبت‌هایتان به من دلگرمی داده و باعث الهامات ساخته‌های من بوده‌اید. 

در ادامه عکس مربوط به مجسمه‌ای که برای کریس متزن در حال ساخت هست مشاهده می‌کنیم.

Chris Metzen Statue


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده