نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۹

لاجیتک شرکت سایتک را با پرداخت ۱۳ میلیون دلار خرید

لاجیتک، با پرداخت ۱۳ میلیون دلار به مدکتز، شرکت سایتک را خریداری کرد.

نام لاجیتک، نامی آشنا برای گیمرها است. شرکتی که در ساخت وسایل جانبی رایانه‌های شخصی و وسایل جانبی مخصوص بازی، شهرت دارد. چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه این شرکت، با پرداخت ۱۳ میلیون دلار به MadCatz، شرکت Saitek را که در ساخت کنترلرها و جوی‌استیک‌های شبیه‌ساز پرواز تبحر دارد، خریده است. 

دلیل مشهور بودن سایتک، ساخت وسایل جانبی برای نرم‌افزارهای شبیه‌ساز پرواز مانند Elite: Dangerous و Microsoft Flight Simulator X است.

یوجش دسای، نایب رئیس بخش گیمینگ لاجیتک، ضمن اعلام این خبر افزود که آنها از این مسئله که قرار است به بخش بزرگ‌تری از جامعه نرم‌افزارهای پرواز تبدیل شوند، هیجان‌زده است:

ما در حال حاضر فرمان‌هایی را برای بازی‌های شبیه‌ساز رانندگی تولید می‌کنیم و این محصولات جدید تجربه کامل‌تری را به مشتریان ما ارائه خواهند کرد. شبیه‌سازها برای ما بسیار مهم هستند و می‌خواهیم که طرفدارانمان همیشه خوشحال باشند. ما قصد داریم که محصولات بیشتری را به سرعت به بازار عرضه کنیم.

در انتها دسای افزود که بزودی اخبار جدیدی را در رابطه با ساخت محصولات سایتک با برند لاجیتک به طرفداران اعلام خواهد کرد. 

شرکت سایتک در سال ۱۹۷۹ تاسیس شده بود و مدکتز (دیگر شرکتی که در ساخت وسایل جانبی رایانه‌های شخصی و کنسول‌های بازی مهارت دارد) در سال ۲۰۰۷ با پرداخت ۳۰ میلیون دلار این شرکت را خریداری کرد. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده