// یکشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

اپلیکیشن HBO Now بزودی به پلی استیشن 4 و پلی استیشن 3 می آید

سونی از انتشار اپلیکیشن HBO Now برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 3 قبل از آغاز سریال وست‌ورلد خبر داده است.

سونی امروز در رابطه با محتوای استریم برروی سیستم‌های پلی‌استیشن برخی رونمایی‌های بزرگی را داشته است. اولین رونمایی، که امروز رسما از طریق بلاگ پلی‌استیشن اعلام شد، مربوط به انتشار نرم‌افزار HBO Now برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 3 می‌شود. در حال حاضر، تاریخ عرضه دقیق اپلیکیشن HBO Now به صورت رسمی اعلام نشده، هرچند می‌دانیم که قرار است قبل از تاریخ ۲ اکتبر (۱۱ مهر)، مصادف با آغاز Westworld، سریال علمی‌-تخیلی مورد انتظار HBO، منتشر شود.

دیگر خبر بزرگ امروز سونی حضور کانال HBO و Cinemax در میان شبکه‌های پلی‌استیشن Vue، خدمات استریم تلویزیونی زنده سونی است. این دو شبکه نیز قبل از آغاز پخش Westworld در دسترس قرار می‌گیرند.

به گزارش سونی، انتشار اچ‌بی‌او و سین‌‌مکس برای پلی‌استیشن Vue، برای نخستین بار برنامه‌های HBO و محتوای Cinemax را بدون نیاز به باندل اشتراک در دسترس قرار خواهد داد. شما می‌توانید مشترک HBO و Cinemax با ماهیانه ۱۵ دلار شوید یا شبکه‌های فوق را به پکیج Vue خود اضافه کنید. بینندگانی که اکنون مشترک شبکه HBO Now هستند قادر خواهند بود تا در زمان انتشار اپلیکیشن بدون نیاز به هزینه اضافه از اشتراک خود برروی پلی‌استیشن 4 استفاده کنند.

جف دالساندرو، رئیس توسعه کسب و کار اچ‌بی‌او در بیانیه‌ای پیرامون همکاری تازه شبکه گفت:

پلی‌‌استیشن همواره در صف اول نوآوری بوده و ما برای ایجاد همکاری جدید با آنها برای پاسخگویی به نیازهای در حال تحول مخاطبین تلویزیون هیجان‌زده هستیم.

سریال وست‌ورلد توسط جی‌جی آبرامز، کارگردان فیلم پرطرفدار Star Wars: The Force Awakens و جاناتان نولان، دستیار نویسنده چند فیلم از برادر خود کریستوفر نولان شامل The Dark Knight Rises و Interstellar، تولید شده است. این سریال محصولی باز تولید شده از فیلم مایکل کرایتون با همین نام در سال ۱۹۷۳ است که با حضور گروه بازیگران سرشناس نظیر اوان رچل وود، آنتونی هاپکینز، اد هریس، جیمز مارسدن و جفری رایت ساخته شده است. نولان اذعان کرده است که برخی از بازی‌های ویدیویی مانند Red Dead Redemption و BioShock الهام بخش او بوده‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده