// یکشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۱

تاریخ آغاز Grand Tour با حضور مجریان سابق تاپ گیر اعلام شد

گرند تور (Grand Tour)، برنامه جدید مجریان سابق تاپ گیر یا تخت گاز طبق اعلام آمازون از ماه نوامبر آغاز می‌شود. این برنامه به صورت انحصاری از سرویس سرگرمی آمازون پرایم پخش خواهد شد.

با توجه به اعلام صفحه توئیتر گرند تور، برنامه جدید آمازون با حضور جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند، به زودی و از تاریخ ۱۸ نوامبر (۲۸ آبان) به صورت انحصاری از سرویس سرگرمی آمازون پرایم آغاز می‌شود. این برنامه با هدف رقابت با تاپ گیر (Top Gear)، برنامه پرطرفدارار خودرو در شبکه بی‌بی‌سی تولید و پخش خواهد شد:

گرند تور با حضور جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می رسما از ۱۸ نوامبر شروع می‌شود.

برنامه جدید به صورت هفتگی پخش شده و در سه مجموعه ۱۲ قسمتی ادامه پیدا می‌کند. برنامه جدید به دنبال اخراج جرمی کلارکسون از شبکه بی‌بی‌سی و خروج دو همکار وی در سال ۱۳۹۳ با همکاری آمازون، اکنون مراحل تولید را سپری می‌کند. بی‌بی‌سی به دنبال خروج تیم قبلی مجریان تخت گاز، فصل جدید این برنامه پرطرفدار را با حضور ۷ مجری از جمله کریس ایوانس آغاز کرده بود؛ هرچند به دلیل عدم رضایت بینندگان بعد از ۶ قسمت، ایوانس مجبور به ترک تاپ‌ گیر شد.

طبق اطلاعات منتشر شده برنامه گرند تور به صورت هفتگی در لوکیشن‌های مختلف با دعوت از بیندگان پخش خواهد شد. این برنامه همچنین به دلیل فیلم‌برداری به صورت 4K، با کیفیت بالایی در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت. با توجه به انحصاری بودن گرند تور برای شرکت آمازون، علاقمندان باید با پرداخت ماهیانه ۹ دلار یا خریداری عضویت خدمات سرگرمی آمازون پرایم به تماشای گرند تور بنشینند. اولین بخش از برنامه جدید با حضور سه مجری سرشناس در شهر ژوهانسبورک، کشور آفریقای جنوبی مدتی قبلی فیلمبرداری و تولید شده است.

آمازون همچنین ویدیویی را نیز از این برنامه منتشر کرده است:

|


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده