// یکشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

شخصیت اورین در تاریخ یک مهر ماه به Street Fighter V اضافه خواهد شد

بنظر می‌رسد چهار روز دیگر شاهد یک بروزرسانی بزرگ برای بازی Street Fighter V باشیم. در جریان این بروزرسانی هدف‌های روزانه و شخصیت اورین به بازی اضافه خواهند شد. با زومجی همراه باشید.

طبق آخرین اخبار منتشر شده از سوی کپکام، ناشر و سازنده بازی Street Fighter V، در روز پنج‌شنبه ۱ مهر ماه (۲۲ سپتامبر میلادی) شاهد یک بروزرسانی بزرگ هستیم. درجریان این بروزرسانی شاهد اضافه شدن شخصیت اورین به لیست‌ شخصیت‌های بازی هستیم. اگر از دارندگان سیزن‌پس بازی هستید، این شخصیت را به رایگان دریافت خواهید کرد درغیر این‌صورت باید با استفاده از پول مجازی داخل بازی یا پرداخت هزینه جدا وی را خریداری کنید. البته اضافه شدن شخصیت اورین تنها محتوای این بروزرسانی نیست.

اضافه شدن هدف‌های روزانه، مورد دیگری است که در جریان این بروزرسانی به Street Fighter V اضافه خواهد شد و کاربران می‌توانند از این طریق پول مجازی بیشتری را بدست آورند. از طرفی کپکام با اضافه کردن بخش Player vs Cpu به شما اجازه خواهد داد تا با حریف هوش مصنوعی خود به بازی کردن بپردازید. به عبارتی باید شاهد اضافه شدن بخش Versus Mode به این بازی باشیم. در ادامه می‌توانید توضیحات کامل این بروزرسانی را مشاهده کنید.

Street Fighter V  Urien

  • اضافه شدن هدف‌های روزانه: با اضافه شدن هدف‌های روزانه بازیکنان می‌توانند پول بیشتری را برای خرید محتویات داخل بازی بدست بیاورند. همچنین از این پس با بازی کردن مسابقات Ranked حدود ۱۰۰۰ فایت مانی (پول مجازی بازی که از مبارزات بدست می‌آید) و با تمرین کردن اندک خود در بخش تمرینی بازی ۵۰۰ فایت مانی بدست می‌آورید. همچنین به هیچ‌وجه این هدف‌های روزانه را از دست ندهید زیرا مدت زمان فعال بودن آن‌ها کم بوده و با انجام آن‌ها می‌توانید بین ۱۰۰ الی ۵۰۰۰ فایت مانی بدست بیاورید.
  • پس از انتظارات فراوان بالاخره حالت Versus Mode به بازی اضافه خواهد شد که به شما اجازه می‌دهد تا با حریف هوش مصنوعی به مبارزه کردن بپردازید.
  • پروفایل مبارزه‌ای شما نیز دست‌خوش تغییراتی شده است. از این پس آمار و عملکرد شما به نمایش گذاشته شده و با هر مبارزه تغییر خواهد کرد. از این‌رو می‌توانید براحتی نقاط ضعف خود را پیدا کرده یا توانایی بالای خود را به‌نمایش بگذارید.
  • دارندگان سیزن‌پس بازی از این به بعد می‌توانند یک سری از رنگ‌های مربوط به پوشش شخصیت‌ها را در اختیار داشته باشند.
  • از این پس با خرید Premium Costumes می‌توانید تمامی رنگ‌های پوشش شخصیت‌ها را بدست بیاورید. کسانی که در گذشته این پک را خریداری کرده‌اند، تغییرات اعمال شده به صورت خودکار برایشان در نظر گرفته می‌شود.
  • با این بروزرسانی، قابلیت خرید باندل‌های رنگ نیز به بازی اضافه می‌شود. با پرداخت هزینه‌هایی برای رنگ‌های اصلی و بسته الحاقی پوشش شخصیت‌ها می‌توانید به آن‌ها تنوع بدهید. این باندل‌ها هم با پول فایت‌ مانی و هم پول اصلی قابل خریداری است.
  • اضافه شدن یک محل مسابقاتی جدید که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا بیش از پیش از محیط برای ضربه زدن به حریف خود استفاده کنند.
  • رفع باگ مربوط به استفاده از کنترلرهای پلی‌استیشن 4 که بعضی وقت‌ها با حرکت دادن شخصیت بازی دچار افت فریم می‌شد.
  • رفع باگ مربوط به V-Reversal شخصیت یوری
  • رفع باگ مربوط به شخصیت ایبوکی زمانی که از Crouching Fierce خود استفاده کرده و در طول استفاده از حریف ضربه می‌خورد. در گذشته انیمیشن مربوط به ضربه خوردن وی دچار مشکلاتی بود که پس از این بروزرسانی رفع خواهد شد.
  • رفع باگ استفاده از فن Yoga Sunburst شخصیت دهالسیم که در دارای مشکلاتی در نحوه اجرا است.
  • زمانی که در حالت V-Skill شخصیت دهالسیم باشیم و با ضربه زدن به دشمن اگر وی ضربه شما را با گارد گرفتن دفاع کند، به نوار مربوط به V-Skill بازی افزوده می‌شود. در صورتی که باید V-Gauge افزایش پیدا کند. در بروزرسانی آینده این مشکل نیز رفع شده است
  • رفع باگ مربوط به شخصیت دهالسیم زمانی که وی در گوشه صفحه و با پریدن از ضربه Yoga Teleport استفاده می‌کرد، ظاهرا مشکلاتی را به همراه داشته که در این بروزرسانی پیش‌روی رفع شده است.
  • در گذشته می‌توانستید قبل از شروع شدن بازی و وارد شدن به محیط مسابقه‌ای از بازی بدون رخ دادن هر گونه جریمه یا مورد دیگری خارج شوید. حال بنظر می‌رسد برای این بخش نیز جریمه‌هایی در نظر گرفته شده است.


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده