نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

تصاویر جدیدی از انیمیشن Resident Evil: Vendetta منتشر شد

کمپانی کپکام تصاویر جدیدی را از انیمیشن رزیدنت ایول: انتقام (Resident Evil: Vendetta) منتشر کرده است که در این تصاویر شاهد حضور برخی ا‌ز شخصیت‌های قدیمی و محبوب مجموعه رزیدنت ایول (Resident Evil) هستیم. در ادامه با زومجی همراه باشید.

انیمیشن Resident Evil: Vendetta بهار ۲۰۱۷ قرار است در در ژاپن منتشر شود، حال کپکام تصاویر جدیدی از این انیمیشن را در جریان نمایشگاه TGS 2016 منتشر کرده است، در این تصاویر دو تن از شخصیت‌های قدیمی و محبوب مجموعه Resident Evil قابل مشاهده است. در Resident Evil: Vendetta شاهد حضور شخصیت‌هایی از نسخه‌های مختلف سری Resident Evil چون کریس ردفیلد (از بازی Resident Evil 4)، لئون اس کندی (از بازی Resident Evil 5) و ربکا چمبرز (Resident Evil O) خواهیم بود. در تصاویر منتشر شده شاهد حضور دو شخصیت لئون و کریس هستیم، اما در کنار انتشار تصاویر این دو شخصیت، تصاویر و اطلاعات بیشتری منتشر نشده است. اطلاعات زیادی از این انیمیشن و مکانی که اتفاقات آن قرار است در آن رخ دهد، اعلام نشده است، با این حال حداقل تا حدی مشخص است که اتفاقات بازی در یک عمارت دور افتاده که بسیار شبیه به سری اصلی بازی است، در آن رخ می‌دهد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

اولین تصویر لئون در انیمیشن Vendetta، در ماه مارس (فروردین) در کنار معرفی نام انیمیشن، منتشر شد. ساختن این انیمیشن بر عهده کمپانی Marza Animation Planet است، این کمپانی در زمان معرفی انیمیشن تصویر این شخصیت را در کنار یک موتور سیکلت دوکاتی به عنوان بخشی از توافق تبلیغاتی آن، منتشر کرد. لئون قرار است در صحنه‌های مهم و پرهیجان این انیمیشن، سوار بر این موتور باشد. کار نوشتن فیلمنامه انیمیشن Resident Evil: Vendetta بر عهده ماکاتو فوکامی است و تاکانوری سوجیموتو به عنوان کارگردان در این انیمیشن حضور خواهد داشت.همچنین تاکاشی شیمیزو نیز تهیه کننده اجرایی این پروژه خواهد بود و هیرویوکی کوبایاشی، توسعه دهنده با سابقه مجموعه Resident Evil به عنوان ناظر اجرایی در این انیمیشن حضور خواهد داشت. کوبایاشی تهیه کنندگی دو انیمیشن دیگر Resident Evil به نام‌های Degeneration و Damnation را نیز بر عهده داشته است و علاوه بر آن تهیه کننده فیلم‌های لایو اکشن Resident Evil نیز است.

علاوه بر این انیمیشن، در سال ۲۰۱۷ شاهد اکران فیلم رزیدنت ایول: قسمت پایانی (Resident Evil: The Final Chapter) نیز خواهیم بود که آخرین قسمت سری فیلم‌های لایو اکشن Resident Evil است که میلا یوویچ در آن نقش آفرینی خواهد کرد، این فیلم سینمایی قرار است در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۱۷ (۸ بهمن ۱۳۹۵) به روی پرده‌های سینما برود. در همان ماه، بازی Resident Evil 7 در تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۱۷ (۵ بهمن ۱۳۹۵) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های ویندوزی منتشر خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده