// شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۲

Splatoon به عنوان بهترین بازی سال در نمایشگاه بازی های توکیو 2016 انتخاب شد

در جریان نمایشگاه بازی‌های توکیو 2016، بازی Splatoon با بهترین عملکرد در بین بازی‌های ژاپنی سال ۲۰۱۵ میلادی، توانست عنوان بهترین بازی سال را از آن خود کند. با زومجی همراه باشید.

چند ماهی است که از انتخاب برترین بازی سال و همایش مربوط به این رویداد می‌گذرد. ولی با این حال همیشه می‌توان بهترین بازی‌های صنعت بازی‌های ویدیویی را انتخاب کرد. این دقیقا موردی است که مسئولان نمایشگاه بازی‌های توکیو 2016 با در نظر گرفتنش بازی تیراندازی تیمی Splatoon را به عنوان بهترین بازی عرضه شده در سال ۲۰۱۵ میلادی انتخاب کردند. بازی که در ماه می میلادی سال پیش بر روی نینتندو Wii U عرضه شد.

البته Splatoon تنها بازی نیست که در این رویداد جایزه گرفت. در ادامه بازی‌های Monster Hunter با فروش ۳.۳ میلیون نسخه در جهان به عنوان پرفروش‌ترین بازی، بازی Super Smash Bros به عنوان بهترین محصول ساخته شده ژاپنی در سال ۲۰۱۵ و Call of Duty: Black Ops III به عنوان بهترین محصول ساخته شده غربی انتخاب شدند. در امه می‌توانید سایر بازی‌های نامزد شده در بخش‌های مختلف را مشاهده کنید.

با اینکه کمی انتخاب بازی سال ۲۰۱۵ دیر است ولی، بسیار باعث خوشحالی که با گذشت حدود یک سال از یک اثر زیبا هنوز می‌توان آن را مورد ستایش قرار داد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده