نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۹

اهدای بازی World of Warcraft به خریداران نسخه بلو-ری فیلم وارکرفت

خریداران نسخه فیزیکی فیلم وارکرفت بازی World of Warcraft و یک سری محتوای دیجیتالی دیگر دریافت می‌کنند.

نسخه بلوری/ دی‌وی‌دی فیلم وارکرفت (Warcraft) در تاریخ ۶ مهر عرضه خواهد شد و حال بلیزارد اعلام کرده که خریداران نسخه «Select» این فیلم، یک سری محتوای دیجیتالی مرتبط با بازی‌های این کمپانی دریافت خواهند کرد. در داخل این نسخه، کد دیجیتالی وجود دارد که با وارد کردن آن، می‌توانید بازی World of Warcraft و تمامی DLC‌های آن تا Warlords of Draenor را دریافت کنید. به‌علاوه اشتراک ۳۰ روزه مخصوص بازیکنان جدید این بازی هم در نسخه فیزیکی فیلم آن گنجانده شده است.

با خرید این نسخه از فیلم همچنین هیروی Medivh را برای بازی Hearthstone: Heroes of Warcraft و هیروی Gul'dan را برای بازی Heroes of the Storm دریافت خواهید کرد. البته بلیزارد اعلام کرده که تعداد این محتویات دیجیتالی اضافی محدود بوده و به همین دلیل هم اگر دوست دارید به آن‌ها دسترسی داشته باشید، باید زودتر برای خرید نسخه‌های فیزیکی فیلم اقدام کنید.

علاوه بر محتوای مرتبط با بازی‌ها، نسخه فیزیکی فیلم وارکرفت شامل یک سری آیتم‌های دیگر از جمله یک کمیک، یک مستند و تیزر نمایش داده شده در کمیک کان ۲۰۱۳ نیز می‌شود. کمیک مذکور روایت‌گر داستانی پیرامون شخصیت‌های لوتار، شاهزاده لیان و Medivh جادوگر است. همچنین مستندی هم که به آن اشاره کردیم، شامل صحنه‌هایی مرتبط با بازیگران، بدل کار‌ها و جلوه‌های ویژه فیلم می‌شود. به‌علاوه هر دو نسخه بلو-ری و دی‌وی‌دی فیلم، شامل صحنه‌های حذف‌شده و نگاهی به تکنولوژی‌های استفاده شده در ساخت فیلم می‌شوند.

همچنین پیش از این دانکن جونز، کارگردان فیلم، اشاره کرده بود که نسخه طولانی‌تر (Extended) فیلم تنها در صورتی به صورت فیزیکی عرضه می‌شود که وارکرفت در باکس‌آفیس عملکرد موفقی داشته باشد. ولی از آنجایی که شاهد این نسخه نیستیم، می‌توان گفت که سازندگان خیلی از فروش فیلم رضایت نداشته‌اند. در این حالی است که وارکرفت در آمریکا فروش خوبی نداشت، ولی در عوض در کشور چین توانست فروشی فوق‌العاده ثبت کند و حتی از فیلم Star Wars: The Force Awakens نیز پیشی بگیرد. به‌علاوه دنباله این فیلم نیز به احتمال زیاد ساخته خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده