// شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

محتویات Season Pass بازی Gears of War 4 مشخص شد

کمتر از یک ماه دیگر تا عرضه چهارمین دنباله از بازی محبوب و جذاب Gears of War زمان باقی مانده است و سازندگان محتویات سیزن‌پس بازی را منتشر کرده‌اند.

کمتر از یک ماه دیگر تا عرضه چهارمین دنباله اصلی از سری بازی Gears of War زمان باقی مانده و رد فرگوسن، رئیس استودیو کوالیشن (The Coalition)، در جریان یک توئیت جزئیات محتویات سیزن‌پس Gears of War 4 را منتشر کرد. حال خریداران نسخه آلتیمیت بازی می‌دانند که سیزن‌پس این بازی از چه محتویاتی در زمان عرضه و در ماه‌های آینده برخوردار است.

در ابتدا گفته شده بود که سیزن پس بازی دارای شش Gear Packs است ولی حال مشخص شده که خریداران سیزن‌پس بازی به ۱۷ پک Starter Air Drop دسترسی خواهند داشت. جدیدترین پک Air Drop  که به این بازی اضافه شده شامل: پنج Horde Boosters، پنج Versus Boosters، پنج پک عملیاتی و دو پک الیت می‌شود. همچنین خریداران از ۸۵ کارت به هنگام عرضه بازی برخودار خواهند بود. بنظر می‌رسد راد فرگوسن این کارت‌ها را با نام Sampler Platter در جریان توئیت خود خطاب کرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه مایکروسافت سیزن پس Gears of War 4 را با قیمت ۵۰ دلار خریداری کنند. همچنین با خرید سیزن‌پس و جدای از تمامی محتویات ذکر شده، یک Starter Air Drop که شامل محتویات VIP Vintage Pack است دریافت خواهند کرد. به عبارتی با در اختیار گرفتن این پک شما دسترسی زودتر به نقشه‌ها و حالت‌های جدید بازی قبل از عرضه رسمی آن‌ها را دریافت خواهید کرد.

بازی Gears of War 4 در تاریخ ۲۰ مهرماه (۱۱ اکتبر میلادی) بر روی رایانه‌های شخصی مبنی بر ویندوز 10 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده