نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

اعلام تاریخ عرضه بسته Death Star بازی Star Wars Battlefront

استودیو دایس با انتشار تریلری تاریخ عرضه بسته Death Star بازی Star Wars Battlefront را اعلام کرد.

استودیو دایس رسما تاریخ عرضه بسته الحاقی Death Star بازی Star Wars Battlefront را اعلام کرد. بر این اساس دارندگان Season Pass بازی از تاریخ ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) و دو هفته پیش از عرضه مجزای آن، قادر به دانلود این محتوا هستند. این بسته دو هیروی چوباکا و بوسک (Bossk)، ۵ نقشه و یک حالت بازی جدید را به بازی اضافه می‌کند. سازندگان همچنین تریلری هم از گیم‌پلی این بسته منتشر کرده‌اند که در آن دو هیروی جدید، نبرد‌های فضایی و بخش‌هایی از فضای داخلی دث استار را می‌توان تماشا کرد:

|

حالت جدیدی که بسته Death Star به بازی اضافه می‌کند، Battle Station نام دارد و در اصل بازسازی صحنه‌ای از فیلم Star Wars: A New Hope است که در آن با استفاده از سفینه‌های X-Wing باید دث استار را از بین ببرید. همچنین در مورد هیرو‌های جدید بازی هم باید گفت که چوباکا از یک کمان به عنوان سلاح استفاده می‌کند و یکی از توانایی‌های وی فریاد زدن است که باعث می‌شود هم‌تیمی‌های وی قدرت مضاعفی پیدا کنند. بوسک هم دید مخصوصی دارد که باعث می‌شود بتواند تمامی افراد حاضر در میدان نبرد را ببیند.

Death Star سومین بسته الحاقی بازی Star Wars Battlefront است. چهارمین و آخرین بسته این بازی هم Rogue One: Scarif نام دارد که بر اساس فیلم Rogue One: A Star Wars Story ساخته شده و قرار است در تعطیلات سال نو عرضه شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده