نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۳

۱۰ بازی موبایلی که باید بر روی آیفون 7 تجربه کنید

با زومجی و فهرست ۱۰ بازی موبایلی که باید برروی آیفون 7 تجربه کنید، همراه باشید.

روز گذشته، گوشی هوشمند جدید اپل با نام آیفون 7 به صورت رسمی عرضه شد. این گوشی در دو مدل آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در دسترس علاقمندان قرار گرفت. اپل در گوشی هوشمند جدید خود از پردازنده جدیدش با نام A10 استفاده کرده است که یک پردازنده بسیار قوی محسوب می‌شود و در اکثر بنچمارک‌ها، از دیگر رقبای خود بسیار بهتر عمل کرده است. 

علاوه بر پردازنده قوی‌تر، آیفون 7، دارای استاندارد IP67 است که این گوشی را در برابر آب و گرد و غبار مقاوم می‌کند. گوشی پرچم‌دار جدید این شرکت نیز دستخوش تغییرات فراوانی شده است تا همه بتوانند عکس‌های فوق‌العاده زیبایی را با این گوشی تهیه کنند. اما شاید برای گیمرها، مهم‌ترین ویژگی جدید آیفون 7، پردازنده قدرتمند آن باشد که بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد این پردازنده عملکرد خیره‌کننده‌ای از خود به جای گذاشته است. به بهانه عرضه آیفون 7، تصمیم گرفتیم در مقاله‌ای ده عدد از برترین بازی‌های iOS را که گرافیک فوق‌العاده‌ای دارند، به شما معرفی کنیم تا اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که این گوشی را تهیه کرده‌اید، به دانلود کردن و تجربه این بازی‌ها بپردازید. با زومجی همراه باشید.

برای دانلود بازی‌ها، برروی نام آنها کلیک کنید.

Infinity Blade III 

یکی از معروف‌ترین بازی‌های پلتفرم iOS که از زمان انتشار قسمت اولش مرزهای گرافیک در بازی‌های موبایل را جابه‌جا کرد، مجموعه Infinity Blade بود. قسمت سوم این بازی هم یکی از با کیفیت‌ترین بازی‌های موبایلی است که هم‌اکنون وجود دارد و شما می‌توانید آن را برروی آیفون 7 جدید خود نصب کرده و از این بازی مهیج لذت ببرید. 

Real Racing 3 

بازی رانندگی الکترونیک آرتز با نام Real Racing 3 هم از آن دست از بازی‌هایی است که از گرافیک فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد. این بازی اوایل سال ۲۰۱۳ عرضه شد و به دلیل بروزرسانی‌های مختلفی که دریافت کرده است، یکی از بازی‌هایی است که همیشه از لحاظ گرافیکی، در سطح بالایی قرار گرفته است. 

Asphalt 8: Airborne

بازی دیگر این فهرست، باز هم یک بازی در سبک رانندگی این‌بار محصول استودیو معروف گیم‌لافت است. هشتمین قسمت از مجموعه محبوب Asphalt این شرکت، یک بازی کاملا آرکید است. تجربه کردن این بازی برای گیمر سرتاسر هیجان است و حتی گاهی باید با سرعت ۴۰۰ کیلومتر در ساعت با ماشین خود از جایگاهی بپرید! این بازی از لحاظ گرافیکی یکی از بازی‌های بسیار خوب iOS محسوب می‌شود. 

AG Drive 

بازی دیگر این فهرست، باز هم یک بازی دیگر در سبک مسابقه‌ای رانندگی است. به طور کلی، این دست از بازی‌ها به دلیل اینکه کنترل راحت‌تری نسبت به بازی‌های اکشن دارند، بازی‌های محبوب‌تری برروی گوشی‌های موبایل هستند و از طرفی توسعه دهندگان می‌توانند با قرار دادن گرافیک بالا و جزئیات زیاد، توان گوشی‌های هوشمند را نشان دهند. بازی AG Drive نیز از این قاعده مستثنی نیست. یک بازی که سریعا گیمر را به یاد مجموعه محبوب Wipeout میندازد. این بازی علاوه بر گرافیک بسیار زیبا، در زمره اولین بازی‌هایی بود که از قابلیت لمس سه بعدی (3D Touch) آیفون بهره برده است. 

Oceanhorn

بازی Oceanhorn هم از آن دست از بازی‌هایی است که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد. این بازی هم در زمان عرضه خود، برای نشان دادن توانایی‌های گرافیکی گوشی‌های هوشمند ساخته شده بود اما باز هم به دلیل آپدیت‌های متعدد، توانست خود را از لحاظ گرافیکی بروز نگاه دارد. این بازی هم از آن دست از بازی‌هایی است که با هر ویژگی جدید آیفون و آیپد، یک بروزرسانی دریافت می‌کند تا از آن ویژگی‌های جدید بهره ببرد. 

Unkilled

استودیو مدفینگر گیمز،‌ همیشه از آن دست از استودیوهایی بوده است که سعی داشته مرزهای گرافیکی بازی‌های موبایل را جابه‌جا کند. Unkilled یکی از بازی‌های نسبتا جدید این استودیو است که تقریبا یک سال پیش عرضه شد و باز هم به دلیل دریافت آپدیت‌های متعدد، توانسته بروز باشد. 

Submerged

یکی از بازی‌هایی که در این لیست قرار دارد، بازی‌ای است که تقریبا ۱۰ روز پیش برای iOS منتشر شد. این بازی ابتدا برروی رایانه‌های شخصی عرضه شد و اخیرا نیز برای iOS پورت شده است. با اینکه برای اینکه بازی بتواند به خوبی برروی گوشی‌های هوشمند اجرا شود، سازنده بازی مجبور شد که گرافیک آن را کمی پایین بیاورد با این حال Submerged کماکان به یکی از بهترین بازی های آیفون از لحاظ گرافیکی تبدیل شده است. 

Eisenhorn: Xenos

بازی Eisenhorn هم در دسته بازی‌های نسبتا جدید این لیست قرار می‌گیرد. این بازی نیز تقریبا یک ماه پیش عرضه شد. Eisenhorn یکی از بازی‌های وابسته به مجموعه وارهمر است که حجم نسبتا بالایی هم دارد. این بازی دارای گرافیک فوق‌العاده، شخصیت‌پردازی جذاب، داستان خوب و یک دنیای دوست‌داشتنی است. 

Warhammer 40,000: Freeblade

یک بازی دیگر از مجموعه وارهمر! بر خلاف Eisenhorn این بازی یک بازی کاملا اکشن است. این بازی از آن دست از بازی‌هایی بود که در جریان معرفی آیفون 6s، اپل برای نشان دادن توانایی‌های 3D Touch آن گوشی، به طرفداران نشان داده شد. از آن زمان به بعد، بازی باز هم با دریافت بروزرسانی‌های کماکان یکی از بازی‌هایی است که از لحاظ گرافیکی در دسته بازی‌های بسیار خوب قرار می‌گیرد. 

OZ Broken Kingdom

Oz: Broken Kingdom

بازی Oz: Broken Kingdom، بازی‌ای بود که اپل در جریان کنفرانس رونمایی از آیفون 7 آن را به نماشی در آورد تا بتواند قدرت گرافیکی این گوشی را به همگان نشان دهد. شخصیت‌هایی که در این بازی قرار دارند، همگی شخصیت‌های داستان جادوگر شهر از هستند و در یک بازی تیمی در مقابل هم قرار می‌گیرند. علاوه بر گرافیک فنی بسیار زیبا،‌ این بازی گرافیک هنری بسیار خوبی هم دارد و به همین دلیل اپل این بازی را در کنفرانس خود نشان داد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده