// شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۹

اطلاعاتی از بازی جدید سازندگان Metro منتشر شد

استودیو فور ای گیمز (4A Games)، سازنده بازی Metro، دو عکس بریده شده از بازی جدید خود را منتشر کردند. بنظر می‌رسد این بازی جدید حال و هوای علمی تخیلی دارد.

اخیرا استودیو فور ای گیمز دو عکس بریده شده در فیسبوک و توئیتر منتشر کرده که بر اساس این دو عکس بنظر می‌رسد پروژه بعدی این استودیو یک بازی علمی تخیلی است. در یکی از عکس‌ها شاهد یک اسلحه نصب شده بر روی دست و در یکی دیگر شاهد یک پوشش هولوگرافی هستیم. همچنین در توضیحات این عکس‌ها، تیم سازنده از مخاطبان خواسته تا حدسیات خود در مورد دو تصویر منتشر شده را با آن‌ها در میان گذاشته و در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

آخرین پروژه این استودیو ریمستر دو نسخه Metro 2033 و Metro: Last Light برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان بود. بازی Metro در اصل برگرفته از یک رمان بنام مترو نوشته دمیتری گلوخووسکی، نویسنده روسی است.

این اخبار و صحبت‌ها در حالی است که سال ۲۰۱۴ میلادی اولی شیشکووتو، مدیر بخش فنی فور ای گیمز، اعلام کرده بود که بازی بعدی آن‌ها قطعا دارای محیطی سندباکس خواهد بود. از طرفی در اوایل تابستان امسال بود که این استودیو اعلام کرد در حال کار بر روی دو پروژه جدید هستند. متاسفانه اطلاعات بیشتری از این پروژه‌ها در دسترس نبوده و منتظریم در آینده اطلاعات بیشتری حول بازی جدید استودیو فور‌ ای گیمز منتشر شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده