// شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۳

تمبر های محدودی از بازی The Witcher 3: Wild Hunt در لهستان موجود شد

در یک حرکت جالب در لهستان، مسئولین این کشور تمبرهایی با طرح بازی The Witcher 3: Wild Hunt را به صورت محدود در اختیار مردم قرار داده‌اند.

در جریان یک همکاری جالب بین استودیو سی‌دی پراجکت، سازنده و ناشر بازی The Witcher 3: Wild Hunt و پوچت پولسکا (Poctza Polska)، پست مرکزی لهستان، تعداد ۱۸۰ هزار تمبر طرح شخصیت ویچر چاپ و از امروز در اختیار استفاده کنندگان قرار گرفته است. همچنین پست مرکزی لهستان به مناسبت این اتفاق عکس‌هایی از این تمبر را منتشر کرده که در ادامه‌ آن‌ها را مشاهده می‌کنیم.


قطعا این کار حسادت سایرین را بدنبال دارد. در گذشته شاهد تمبرهایی با طرح شخصیت‌های بزرگ تاریخ نظیر آگاتا کریستی و ملکه انگلستان بوده‌ایم ولی فکر نمی‌کنیم تا به حال تمبر یا مهر خاصی با طرح بازی‌های ویدیویی منتشر شده باشد. البته این نکته را فراموش نکنیم که شخصیت گرالت در اصل یک شخصیت خلق شده در بازی‌های ویدیویی نیست. وی برای اولین بار در کتاب این سری به نویسندگی آندره ساپکووسکی به مخاطبین لهستانی و جهانیان معرفی شده است و استودیو سی‌دی پراجکت با الهام از این کتاب سه‌گانه ویچر را برای مخاطبان بازی‌های ویدیویی ساخت.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده