// شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

گجت پوشیدنی پوکمون گو پلاس رسما عرضه شد

نینتندو طبق وعده قبلی گجت پوشیدنی پوکمون گو پلاس را رسما برای اتصال به دستگاه‌های آیفون و اندروید منتشر کرد. این گجت جهت انجام راحت‌تر بازی Pokemon Go عرضه شده است.

در نهایت و به دنبال اعلام نیانتیک لبز در جریان کنفرانس رونمایی از آیفون 7، دستگاه پوشیدنی پوکمون گو پلاس منتشر شد. این گجت ۳۵ دلاری اکنون تنها از طریق فروشگاه‌های آنلاین نظیر آمازون و گیم‌استاپ قابل خرید است.

با این حال، قبل از خرید پوکمون گو پلاس (Pokemon Go Plus) برخی از موارد است که باید آنها را بدانید. پلاس در رابطه با پوکمون و پوک‌استاپ‌ها هشدار می‌دهد اما برخی ویژگی‌ها است که این گجت پوشیدنی قادر به انجام آن نیست. به عنوان مثال، شما تنها قادر به گرفتن پوکمون هایی هستید که در گذشته به پوک‌دکس خودتون اضافه کرده باشید. علاوه بر این، شما برای جمع‌آوری هر یک آیتم‌های ارائه شده از طریق پوک‌استاپ‌ها در هنگام نزدیک شدن به محل مورد نظر، باید گوشی همراه خود را استفاده کنید.

پوکمون گو پلاس

اگر علاقمند به تجربه بازی به روش بهتری نسبت به پوکمون گو پلاس هستید، اخیرا در جریان کنفرانس اپل، نیانتیک لبز اعلام کرد که پوکمون گو برای ساعت هوشمند اپل واچ (Apple Watch) منتشر خواهد شد. این بازی واقعیت افزوده برروی اپل واچ با چند ویژگی مانند فاصله مورد نیاز برای شکستن تخم پوکمون، ایکس‌پی مورد نیاز تا سطح بعدی و پوکمون‌های اطراف عرضه می‌شود. بازیکنان باید برای گرفتن پوکمون‌ها گوشی خود را استفاده کنند با این حال، قابلیت‌های خاصی مانند جمع‌آوری آیتم‌های موجود در پوک‌استاپ‌ها از طریق اپل واچ ممکن است.

پوکمون گو پلاس نخستین بار قرار بود تا در ماه جولای، تاریخی نزدیک به زمان انتشار پوکمون گو عرضه شود. با این حال این محصول جانبی به دلایلی از جمله لزوم ایجاد ارتباط قوی‌تر میان گجت با گوشی‌های همراه با تاخیر روبرو شد. از سوی دیگر این دستگاه در مرحله پیش‌فروش با اتمام موجودی روبرو شده و برخی از خریداران در اقدامی محصول را با قیمت ۱۰۰ دلار یا حتی ۲۰۰ دلار برای فروش در ای‌بی (eBay) قرار دادند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده