// شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

تریلر بسته Blood Ties بازی Rise of The Tomb Raider

اخیرا ویدیویی از محتوای Blood Ties بازی Rise of The Tomb Raider منتشر شده است. در این ویدیو می‌توانید اطلاعاتی حول داستان و گذشته لارا کرافت نیز بدست بیاورید. با زومجی همراه باشید.

استودیو کریستال داینامیکس، سازنده بازی Rise of The Tomb Riader، اخیرا ویدیویی بنام Woman vs. Wild را از این بازی منتشر کرده است. در واقع Woman vs. Wild نگاهی دارد به بسته الحاقی Blood Ties بازی. البته در اوایل ویدیو صحنه‌های کلی از این بازی بنمایش در می‌آید ولی، از دقیقه ۲:۵۰ به بعد شما کاملا شاهد محیط و روند داستانی Blood Ties هستید.

در این بسته الحاقی شما وارد بحث و جدل با عموی لارا کرافت می‌شوید. بنظر می‌رسد برای اثبات این‌که شما وارث حقیقی عمارت و میراث کرافت هستید، باید به جست و جو در محیط عمارت بپردازید  تا مدارک وارث بودن خود را پیدا کنید در غیر اینصورت میراث پدری خود را برای همیشه از دست خواهید داد. علاوه‌بر این‌ها Blood Ties بواسطه فلش بک‌هایی که به گذشته لارا می‌زند، به مخاطب اجازه می‌دهد تا بیشتر شخصیت وی را درک کرده و با گذشته‌اش بیشتر آشنا شود. از طرفی مدام شاهد دست نوشته‌های پدر لارا هستیم که می‌بایست با خواندن آن‌ها از راز وارثیت خاندان کرافت با خبر شویم.

ریچ بریگز، کارگردان بازی، در این باره می‌گوید:

ما در این بسته الحاقی یک دید روانشناسی را برای مخاطب بوجود آورده‌ایم. اینکه لارا باید با شیاطین ذهن خود بجنگد تا بتواند خانه پدری و کودکی خود را بچنگ بیاورد.

محتویات بسته الحاقی Blood Ties یک ساعت بیشتر زمان نبرده و دارای یک باس فایت با یک موجود زامبی مانند است. همچنین بنظر می‌رسد نسخه بعدی ویدیو Woman vs. Wild بر روی تجربه این بازی به وسیله هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR تمرکز خواهد داشت. پس از عرضه Rise of The Tomb Raider بر روی پلی‌استیشن 4، کاربران رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان نیز می‌توانند بسته الحاقی Blood Ties و سایر محتویات اضافه شده به بازی را به صورت رایگان دریافت کنند. در ادامه به مشاهده این ویدیو منتشر شده بپردازید.

|


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده