نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

سریال Mr. Robot تا فصل پنجم به پایان می رسد

سم اسماعیل، خالق و سازنده سریال آقای ربات (Mr. Robot)، می‌گوید این سریال بعید است بیش از ۵ فصل ساخته و پخش شود و احتمالا در پایان فصل پنجم داستان سریال به پایان خواهد رسید. در ادامه با زومجی همراه باشید.

سم اسماعیل، خالق، سازنده و کارگردان سریال Mr. Robot، ابتدا در نظر داشت فیلمی بلند و سینمایی به جای سریال بسازد، پس خیلی عجیب و تعجب آور نیست که وی از اکنون در حال برنامه‌ریزی پایان این سریال در آینده نزدیک است. اسماعیل در سخنرانی خود در یک رویداد به میزبانی آکادمی تلویزیون پیش از برگزاری مراسم امی امسال در روز یکشنبه، گفت که زمانی که کار بر روی سریال Mr. Robot را با شبکه USA آغاز کرد، فکر نمی‌کرد این سریال با استقبال گسترده منتقدان رو به رو شود و به یکی از موفق‌ترین سریال‌های چند سال اخیر تبدیل شود. اگرچه حفظ کیفیت یک سریال محبوب تا زمانی ممکن و امکان پذیر است که مشکلات و فشار زیادی را بر روی سازنده آن ایجاد می‌کند، اسماعیل گفت که او فکر نمی‌کند که این سریال پس از فصل پنجم ادامه پیدا کند و پایان سریال از هم اکنون در ذهن او محفوظ است و وی در حال برنامه‌ریزی برای آن است. اسماعیل به ورایتی گفت:

در ابتدا قرار بود این یک فیلم بلند و سینمایی باشد، بنابراین من می‌دانم که ما قصد انجام چه کاری را داریم و سریال چگونه به پایان خواهد رسید. بنابراین احتمالا در حدود ۴ یا ۵ فصل سریال ادامه خواهد داشت.

این سازنده در ادامه افزود سریالی مانند Mr. Robot در حال حاضر نداریم، زمانی که او به عنوان مراجعه کننده برای اولین بار فیلمنامه سریال را دید برای وی این سریال کمی عجیب و غریب بود و به سرعت ساخت آن را بر عهده گرفت و کار را بر روی آن آغاز کرد. این اولین سریال سم اسماعیل است، اما او بارها گفته است که تجربه سریال Mr. Robot و همکاری با شبکه USA، او را تشویق به ادامه همکاری با رسانه‌ها تلویزیونی کرده است.

فصل دوم سریال Mr. Robot هم اکنون روزهای چهارشنبه هر هفته از شبکه USA پخش می‌شود. این سریال به تازگی برای فصل سوم نیز تمدید شده است که قرار است سال آینده میلادی از شبکه USA پخش شود.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده