// جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

بازیکنان در بازی BioShock: The Collection قادر به استریم کردن نیستند

بتازگی مشخص شده بازیکنان بازی BioShock: The Collection قادر به استریم کردن بازی از طریق پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نبوده و ناشر بازی هنوز علت را توضیح نداده است. با زومجی همراه باشید.

سه روز پیش بازی BioShock: The Collection بر روی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شد. حال با گذشت سه روز از عرضه این بازی، مشخص شده که بازیکنان قادر به استریم کردن بازی از طریق کنسول‌های خود نیستند. با توجه به این مشکل استودیو توکی گیمز (2k Games)، ناشر بازی Bioshock: The Collection، هنوز دلیل این ممنوعیت استریم کردن را توضیح نداده و در جریان یک بیانیه اعلام کرده که متاسفانه قابلیت استریم کردن این بازی در دسترس نیست.

در روزهایی که اکثر بازی‌ها تلاش می‌کنند تا این قابلیت را در اختیار بازیکنان قرار دهند، موارد کمیابی هم نظیر این بازی پیدا می‌شود تا به شما اجازه استریم کردن را ندهند. سایت گیم‌اسپات در تلاش است تا با ارتباط برقرار کردن با ناشر بازی دلیل این کار را بفهمد. با تمام این تفاسیر استریم کنندگان می‌بایست بدنبال راه‌های دیگری برای استریم کردن بازی باشند زیرا با توجه به این مشکل، از طریق سیستم استریم کردن داخلی کنسول خود، نمی‌توانند به کار خود ادامه دهند.

از دیگر اخبار این بازی کن لوین مرد افسانه‌ای صنعت گیم، دلیل خود را برای نساختن دنباله این سه‌گانه زیبا اعلام کرده است. وی در این باره می‌گوید:

فرایند ساخت بازی Bioshock Infinite تاثیر زیادی روی من داشت. من پس از عرضه بازی، تصویری از خودم را در سال ۲۰۱۰ که بازی را معرفی کردیم با تصویری از سال ۲۰۱۳ که آن را عرضه کردیم، مقایسه کردم و به نظرم ۱۰ سال پیر‌تر شده بودم. این بازی تاثیرات زیادی روی زندگی شخصی، سطح سلامتی، دیدم نسبت به بازیسازی و حتی روابطم با مردم داشت. چرا که حضور در استودیویی با ۳۰ یا ۴۰ نفر عضو که همه آن‌ها را شناخته و اسم‌شان را می‌دانید، به مراتب راحت‌تر از حضور در استودیویی با ۱۵۰ نفر است. در این حالت در استودیو قدم می‌زنید و حس می‌کنید که هیچکدام از افراد آن را نمی‌شناسید. با اینکه برخی افراد علاقه زیادی به مدیریت دارند، ولی من بیش‌تر ترجیح می‌دهم تا روی نوشتن داستان و موارد اینچنینی کار کنم.

به همین دلیل هم طرفداران تصور می‌کردند که من پس از اینفینت، دوباره سراغ ساخت نسخه‌های بعدی بایوشاک خواهم رفت. ولی تصمیم گرفتم که این کار را انجام ندهم، چرا که قطعا منجر به شکست می‌شد و علاوه بر آن، تاثیر بدی روی سلامت، عقل و حتی زندگی شخصی من می‌گذاشت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده