// جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

تریلر جدید CoD: Infinite Warfare از شخصیت کیت هرینگتون و کانر مک‌گرگور رونمایی کرد

تریلری جدید از بازی ‌Call of Duty: Infinite Warfare منتشر شده که در آن می‌توانید نگاهی به شخصیت دریاسالار سیلن کوچ با بازی کیت هرینگتون در کنار شخصیت کانر مک‌گرگور داشته باشید. با زومجی همراه شوید.

مدام در حال خواندن اخباری هستیم حول شخصیت دریاسالار سیلن کوچ رهبر گروه Settlement Defense Front در بازی Call of Duty: Infinite Warfare و کیت هرینگتون که ایفای این نقش را برعهده دارد. ولی تا به حال تریلری از این شخصیت و حضورش در بازی منتشر نشده بود. از طرفی مدتی پیش خبری منتشر شد در مورد کانر مک‌گرگور ستاره بزرگ مسابقات UFC که در Infinite Warfare نقش یکی از مهره‌های کلیدی دریاسالار سیلن کوچ بنام کاپیتان بردلی فیلیون را بازی می‌کند. حال بالاخره تریلری منتشر شد از حضور کیت هرینگتون که در این ویدیو می‌توانیم مک‌گرگور را نیز مشاهده کنیم. در اصل این تریلر داستانی بخش‌هایی از داستان بازی را به صورت یک ویدیو سینمایی به نمایش می‌گذارد.

Infinite Warfare قصد دارد جنگ در فضا را بنمایش بگذارد. از طرفی دیدن بازی کیت هرینگتون در نقش شخصیت منفی داستان می‌تواند در نوع خود جالب و دیدنی باشد. زیرا وی تا به حال در هیج مجموعه خاصی به عنوان نقش منفی ظاهر نشده است.

بازی Call of Duty: Infinite Warfare در تاریخ ۱۴ آبان ماه (۴ نوامبر میلادی) بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. همچنین با خرید نسخه Special Edition این بازی می‌توانید نسخه Call of Duty: Moder Warfare را به صورت کاملا ریمستر شده دریافت کرده و خاطرات گذشته خود با کاپیتان مک‌تاویش را زنده کنید. همچنین علاقه‌مندان به بخش زامبی نیز می‌توانند در Infinite Warfare از این بخش زیبا نهایت استفاده را ببرند. در ادامه به تماشای این ویدیو زیبا بپردازید:

| دانلود با رزولوشن HD 720p | دانلود با رزولوشن HD 1080p


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده